Amadeusz

(4.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Biuro przestronne, ładnie...
Biuro przestronne, ładnie urządzone. Mankamentem jest to, że biurka pracowników znajdują się zaraz przy wejściu, więc podczas rozmowy z pracownikiem biura podróży słyszy się hałas z holu galerii, co utrudnia rozmowę i rozprasza. Podczas mojego pobytu w biurze klientów obsługiwały dwie kobiety. Jeżeli chodzi o ich kompetencje, bez problemu odpowiadały na zadawane pytania, były miłe, przedstawiały różnego rodzaju ofery i możliwości. Rzeczą, która wpłynęła na obniżenie mojej oceny był fakt, że podczas, gdy rozmawiałam z jedną z pracownic, gruga z nich jak gdyby nigdy nic wyjęła z torebki jabłko i jadła je w swoim miejscu pracy przy komputerze.

zarejestrowany-uzytkownik

20.01.2013

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Bardzo ciekawie zaprasza...
Bardzo ciekawie zaprasza klientów do wewnątrz wystrojem. Obsługa po wejściu do biura zaprasza do rozmowy i z uśmiechem proponuje wycieczkę. Widoczne zainteresowanie potrzebami klienta, fachowe doradztwo oraz szeroki wybór ofert, perfekcyjna wiedza i odpowiedz na każde pytanie odnośnie Hoteli. Wewnątrz nastrojowa podróżnicza muzyka, ciekawe siedzenia oraz zdjęcia i suweniry na ścianach. Bardzo sympatycznie. Dzięki temu zakupiłem 14dni w Egipcie

Wojciech_681

13.01.2013

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Do tej pory...
Do tej pory miłam pozytyne zdanie na temat tego biura podróży. Ciekawa oferta, kilka razy korzystałam z ich usług. Zmieniłam jednak zdanie jeśli chodzi o obsługę na niestety negatywną. Podszas ostatniej wizyty miłam wrażenie że nikt nie jest zainteresowany klientem, nie było nawet kiolejki a nikt nie zwrócił na mnie uwagi.

Milka_5

13.06.2012

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)

Amadeusz

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Amadeusz?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Biuro przestronne, ładnie...
Biuro przestronne, ładnie urządzone. Mankamentem jest to, że biurka pracowników znajdują się zaraz przy wejściu, więc podczas rozmowy z pracownikiem biura podróży słyszy się hałas z holu galerii, co utrudnia rozmowę i rozprasza. Podczas mojego pobytu w biurze klientów obsługiwały dwie kobiety. Jeżeli chodzi o ich kompetencje, bez problemu odpowiadały na zadawane pytania, były miłe, przedstawiały różnego rodzaju ofery i możliwości. Rzeczą, która wpłynęła na obniżenie mojej oceny był fakt, że podczas, gdy rozmawiałam z jedną z pracownic, gruga z nich jak gdyby nigdy nic wyjęła z torebki jabłko i jadła je w swoim miejscu pracy przy komputerze.