net-s.pl

(0.56)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 54)

Pokaż wszystkie opinie

UWAGA! Sklep odmawia...
UWAGA! Sklep odmawia anulowania zamówienia, którego nie dostarczył w terminie! 1. Oferują wysyłkę towaru w 24 godziny. 2. Po 4 dniach roboczych informuję, że towaru nie mają w magazynie i wysyłka się opóźni (nie podając terminu). 3. Próba anulowania zamówienia ze strony klienta kończy się ODMOWĄ! Zrzucają na fakt, że zakup jest na fakturę!!! Twierdzą, że opóźnienie nie jest z ich winy. Mimo iż informują o dostawie za 2-3 dni wciąż na stronie przy danym artykule jest informacja o 24-godzinnej wysyłce. Koszmarny kontakt, zero możliwości rozmowy. Pozostaje tylko e-mail, z którego przychodzą standardowe formułki z szablonu. Sam towar przychodzi po 9 dniach roboczych, jest OK.

Niezweryfikowany Klient_xEmH

05.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

net-s.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż net-s.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zgadzam się z...
Zgadzam się z przedmówcami, że nie zasługują na więcej niż 0 gwiazdek. Towar dotarł po dwóch tygodniach. Zgłoszenie zwrotu zakończyło się odmową ponieważ zakup nastąpił na JDG. Nie istotne było, że nie był związany bezpośrednio z działalnością. Sprawa oczywiście nie jest zakończona i trafi do odpowiednich instytucji. Mentalność chłopa z PGRu. Dno i dwa metry mułu ...