W związku z podpisaniem przez jednego z członków rodziny umowy z tym sprzedawcą (naciagnięcie starszej osoby) postanowiłem telefonicznie wyjaśnić kilka kwestii związanych z umową. Bardzo długi czas oczekiwania na połaczenie z konsultantem. Próby wmówienia, że nalezy dzwonić pod inny numer, po czym po chwili kontynuacja rozmowy. Praktycznie brak odpowiedzi na zadawane pytania a dodatkowo ewidentny brak znajomości ogólnych warunków umowy. Dodatkowo nieprzyjemne traktowanie rozmówcy.
W dniu dzisiejszym, zjawił się do mnie przedstawiciel handlowy z firmy Centrum Energetyczne Radom, polecając się za firmę Tauron, która dostarcza energię elektryczną. Z uwagi na fakt, że nie dawno firma Vatenfall połączyła się z Tauronem, to należy podpisać umowę, podkreślając, że obowiązkowo!!!Więc pomyślałem sobie, że dobrze skoro tak to wpuszczę pracowników do mieszkania. W momencie, gdy zaczęli opowiadać na czym zmiana polega w świadczeniu usług, zorientowałem się że jest mi coś tutaj podejrzane i postanowiłem zmyślać pracownikom że umowa na energię nie jest na moją osobę tylko na brata, lecz w tym momencie go nie ma i nie wiem kiedy będzie. Nagle Panowie zrobili się niemili. Nalegali aby jak najszybciej podpisać tą umowę. Więc odpowiedziałem że najwyżej brat podjedzie do siedziby firmy Tauron i dokona formalności, na to pracownik odpowiedział, że nie ma takiej możliwości ponieważ należy to uczynić z nim czyli ze sprzedawcą. Poprosiłem o numer tel i imię i nazwisko tego przedstawiciela handlowego i poinformowałem, że brat się zdzwoni i umówi na spotkanie. Po wyjściu tych naciągaczy bo mogę tak stwierdzić, zadzwoniłem do siedziby firmy Tauron , opowiadając całą sytuację, pracownica na infolinii poinformowała, że jest to firma konkurencyjna, która próbuje podszywać się pod ich , markę - a żadnych pracowników nie posyłają na podpisanie umów. Ostrzegam wszystkich aby byli ostrożni nim podpiszą umowę.
W związku z podpisaniem przez jednego z członków rodziny umowy z tym sprzedawcą (naciagnięcie starszej osoby) postanowiłem telefonicznie wyjaśnić kilka kwestii związanych z umową. Bardzo długi czas oczekiwania na połaczenie z konsultantem. Próby wmówienia, że nalezy dzwonić pod inny numer, po czym po chwili kontynuacja rozmowy. Praktycznie brak odpowiedzi na zadawane pytania a dodatkowo ewidentny brak znajomości ogólnych warunków umowy. Dodatkowo nieprzyjemne traktowanie rozmówcy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.