Matchpoint

(4.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Byłam w klubie...
Byłam w klubie wieczorem na siłowni - wejście na kartę benefit. Obsługa przebiegała szybko i sprawnie, choć widać, że wieczorami na recepcji dużo się dzieje. Panie starały się każdemu klientowi poświęcić czas, odpowiadać fachowo i z uśmiechem. Widać, że mają jakieś zasady rozmów z klientami i starają się z uprzejmością przestrzegać (dzień dobry, jaka rezerwacja, kort nr 3, poproszę coś na klucz do szatni, czy coś do picia, do widzenia).

zarejestrowany-uzytkownik

06.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Poza zgiełkiem wielkiego...
Poza zgiełkiem wielkiego miasta leży mała miejscowość Ślęza, położona między Ołtaszynem a Bielanami Wrocławskimi, gdzie powstało ogromne centrum sportowe z kortami tenisowymi, do squasha, siłownią, restauracją. Z zewnątrz obiekt robi spore wrażenie, w środku dość prosty, białe kafle, stojaki z ulotkami. Obsługa jest sympatyczna, choć mało chętna do pracy. Siłownia, którą odwiedziłam wywołała spore rozczarowanie, jest niewielka, duszna, sprzęt nie jest najnowocześniejszy jak zachwalano. Plusem jest zdecydowanie niewielka ilość osób na sali, co ułatwia ćwiczenie i koncentrację na sobie.

Karolina_1229

15.05.2012

Placówka

Ślęza, Szyszkowska

Nie zgadzam się (1)

Matchpoint

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Matchpoint?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Byłam w klubie...
Byłam w klubie wieczorem na siłowni - wejście na kartę benefit. Obsługa przebiegała szybko i sprawnie, choć widać, że wieczorami na recepcji dużo się dzieje. Panie starały się każdemu klientowi poświęcić czas, odpowiadać fachowo i z uśmiechem. Widać, że mają jakieś zasady rozmów z klientami i starają się z uprzejmością przestrzegać (dzień dobry, jaka rezerwacja, kort nr 3, poproszę coś na klucz do szatni, czy coś do picia, do widzenia).