Janus

(3.81)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 16)

Aż chce się...
Aż chce się tu kupować. Obsługa znakomita, chętnie pomaga i podpowiada. Czuje się tutaj, że dbają o klienta. Pomimo nie najniższych cen warto tu zajrzeć.

zarejestrowany-uzytkownik

12.12.2013

Placówka

Kielce, Massalskiego 3

Nie zgadzam się (0)
Może przypadek, a...
Może przypadek, a może zły dzień na wizytę w sklepie. Obsługi praktycznie żadnej. Sprzedawca zaspany, klientów mało. I niby ok, bo na moje pytania odpowiedź usłyszałem, i nawet pełnymi zdaniami. Jednakże mimo to buty dla żony kupiliśmy gdzie indziej. Czasem warto tu zajrzeć bo niezłe promocje mają, no i oczywiście po to aby zbudzić sprzedawcę. Mimo wszystko polecam. Przychodźcie tu chociaż na witrynę popatrzeć i promocje obejrzeć.

zarejestrowany-uzytkownik

12.12.2013

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (8)
Moja opinia na...
Moja opinia na temat jakości obsługi w sklepie obuwniczym Janus będzie krótka, ponieważ obsługi ze strony ekspedientki sklepu praktycznie nie było. Od czasu do czasu odwiedzam wymieniony wyżej sklep, ponieważ czasami można "upolować" naprawdę ciekawe modele. Wiedziona chęcią zdobyczy, udałam się do sklepu. Na moje przywitanie "dzień dobry" usłyszałam taką samą odpowiedź. Podeszłam do półek z butami i powoli zaczęłam przesuwać oczami po wszystkich modelach. Trwało to może ok. 5 minut. Ze strony pracownika firmy nie było żadnej reakcji. Muszę wyjaśnić pewne kwestie. Jako potencjalny klient danego sklepu, nie tylko obuwniczego, potrzebuję czasu na możliwość obejrzenia, co dostawca ma do zaoferowania, biorąc pod uwagę, że nie wchodzę do sklepu ze ściśle określonym celem, tylko udaję się tam na zasadzie "a może się coś trafi". Po tym czasie, kiedy zrobiłam rozeznanie w sytuacji mimo wszystko oczekuje od personelu słów: "mogę w czymś pomóc". To jest niezobowiązujące pytanie, które może być wstępem do dłuższej wymiany zdań, a nawet przepływu istotnych, zarówno dla klienta, jak i sprzedawcy informacji. Akurat tego dnia nic nie kupiłam, ale załóżmy, że w najbliższym czasie mam imprezę rodzinną i potrzebuję z tej okazji nabyć cudowne czółenka i załóżmy, że takie cudowne czółenka są przewidziane w dostawie w przyszłym tygodniu i że ja jako kobieta wiedziona ciekawością na pewno zaplanuję wizytę po owej dostawie i tak się zachwycę nowa kolekcją, że nabędę jedną parę cudownych czółenek?. Nigdy się tego nie dowiemy, Dlaczego? Po po pierwsze, pani ekspedientka poza słowem "dzień dobry" nie wydusiła już nic i nawet nie próbowała nawiązać ze mną kontaktu. Pewnie już na samym początku sklasyfikowała mnie do grupy klienów tzw. "apaczy", którzy na pytanie personelu, czy w czymś pomóc odpowiadają: "a patrze". Zupełnie niepotrzebnie, a po drugie na moje pożegnanie "do widzenia" zobaczyłam tylko skrzywiony uśmiech i usłyszałam cichą taką samą odpowiedź.

Karolina_1783

09.08.2013

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (14)
Sklep z obuwiem...
Sklep z obuwiem damskim "Janus" od wielu lat istnieje przy jednej z głównych ulic Kielc, ulicy Dużej 8. Dzięki dobrej lokalizacji, okazałej, przeszklonej frontowej witrynie z wyeksponowanym obuwiem , sklep jest łatwo dostępny i widoczny dla potencjalnych klientów. Pomimo niewielkiej powierzchni poruszanie się po sklepie czy mierzenie obuwia nie sprawia najmniejszych problemów. Asortyment ułożony jest estetycznie a ceny widoczne. Ogólnie pomieszczenia sprawia wrażenie przestronnego, zadbanego i eleganckiego.Każda nawet najbardziej wybredna kobieta znajdzie tutaj obuwie dla siebie: poczawszy od najnowszych fasonów i kolorów po klasyczne kolekcje. a wszystko to w przystępnych cenach i dobrym gatuku.Zdecydowanym atutem sklepu jest jego obsługa: ubrana prosto ale elegancko /biało czarne stroje/ miła i uśmiechnięta. Ekspedientki z widocznym zadowoleniem witają każdego klienta a przy tym z taktem pytają o pomoc i służą poradą. Dzięki ich profesjonalizmowi oraz doskonałej znajomości asortymentu czas obsługi to ok. 20 minut. Po tym czasie nawet najkapryśniejsza klientka już wie, w których butach chce wyjść ze sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

20.08.2012

Placówka

Kielce, Duża 8

Nie zgadzam się (2)
Wstąpiłam do butiku...
Wstąpiłam do butiku z obuwiem pod szyldem Janus, bo zwyczajnie był mi nieznany i chciałam zapoznać się z ich ofertą i cenami. W środku mimo, że pomieszczenie jest nieduże to dobrze zagospodarowane i cieszące się powodzeniem wśród klientów, bynajmniej podczas mojej niedzielnej wizyty. Obuwie były ciekawe kolorystycznie i stylistycznie, bynajmniej damskie, bo męskie, które oglądał mój chłopak raczej nie przypadły mi do gustu. Buty są na pewno oryginalne, ale dość drogie. Personel doradzał i był cały czas do dyspozycji dla klientów zdecydowanych na zakup.

Asupra

01.05.2012

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (3)

Janus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Janus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.