Logistic House jest partner handlowy Pol-skone zajmująca się sprzedażą okien, oraz drzwi. W 2011 kupiłem drzwi wewnętrzne do mieszkania. Z uwagi na wadę fabryczną skorzystałem z prawa reklamacji, w celu wymiany drzwi. Nowe drzwi zostały przywiezione do mieszkania, jednak w czasie montaże zauważyłem, że są uszkodzone.Telefonicznie skontaktowałem się z przedstawicielem firmy Logistic House P. Piotrem, w celu uzgodnienia daty następnej wymiany. W odpowiedzi usłyszałem, że czas wymiany to ok 6 tygodni. Po upływie określonego czasu zaniepokojony faktem, że nie zostały wymienione drzwi udałem się do siedziby firmy celem wyjaśnienia. Na miejscu poprosiłem o rozmowę z P. Piotrem. Przedstawiciel zaczął kręcić, że musi ustalić z producentem, czy przysługuje mi wymiana, podawał kolejne terminy, brak logiki w Jego sposobie rozpatrywania reklamacji . Do tej pory po upływie 4 miesięcy moja reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona. Brak wiedzy i kompetencji , poprzez lekceważące zachowanie w stosunku do klienta , w połączeniu z arogancją, to daje najlepszy obraz firmy i jej przedstawiciela.
Logistic House jest partner handlowy Pol-skone zajmująca się sprzedażą okien, oraz drzwi. W 2011 kupiłem drzwi wewnętrzne do mieszkania. Z uwagi na wadę fabryczną skorzystałem z prawa reklamacji, w celu wymiany drzwi. Nowe drzwi zostały przywiezione do mieszkania, jednak w czasie montaże zauważyłem, że są uszkodzone.Telefonicznie skontaktowałem się z przedstawicielem firmy Logistic House P. Piotrem, w celu uzgodnienia daty następnej wymiany. W odpowiedzi usłyszałem, że czas wymiany to ok 6 tygodni. Po upływie określonego czasu zaniepokojony faktem, że nie zostały wymienione drzwi udałem się do siedziby firmy celem wyjaśnienia. Na miejscu poprosiłem o rozmowę z P. Piotrem. Przedstawiciel zaczął kręcić, że musi ustalić z producentem, czy przysługuje mi wymiana, podawał kolejne terminy, brak logiki w Jego sposobie rozpatrywania reklamacji . Do tej pory po upływie 4 miesięcy moja reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona. Brak wiedzy i kompetencji , poprzez lekceważące zachowanie w stosunku do klienta , w połączeniu z arogancją, to daje najlepszy obraz firmy i jej przedstawiciela.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.