Logistic House

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Logistic House jest...
Logistic House jest partner handlowy Pol-skone zajmująca się sprzedażą okien, oraz drzwi. W 2011 kupiłem drzwi wewnętrzne do mieszkania. Z uwagi na wadę fabryczną skorzystałem z prawa reklamacji, w celu wymiany drzwi. Nowe drzwi zostały przywiezione do mieszkania, jednak w czasie montaże zauważyłem, że są uszkodzone.Telefonicznie skontaktowałem się z przedstawicielem firmy Logistic House P. Piotrem, w celu uzgodnienia daty następnej wymiany. W odpowiedzi usłyszałem, że czas wymiany to ok 6 tygodni. Po upływie określonego czasu zaniepokojony faktem, że nie zostały wymienione drzwi udałem się do siedziby firmy celem wyjaśnienia. Na miejscu poprosiłem o rozmowę z P. Piotrem. Przedstawiciel zaczął kręcić, że musi ustalić z producentem, czy przysługuje mi wymiana, podawał kolejne terminy, brak logiki w Jego sposobie rozpatrywania reklamacji . Do tej pory po upływie 4 miesięcy moja reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona. Brak wiedzy i kompetencji , poprzez lekceważące zachowanie w stosunku do klienta , w połączeniu z arogancją, to daje najlepszy obraz firmy i jej przedstawiciela.

Sławomir_328

23.04.2012

Placówka

Janki, Aleja Krakowska 2a

Nie zgadzam się (0)

Logistic House

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Logistic House?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Logistic House jest...
Logistic House jest partner handlowy Pol-skone zajmująca się sprzedażą okien, oraz drzwi. W 2011 kupiłem drzwi wewnętrzne do mieszkania. Z uwagi na wadę fabryczną skorzystałem z prawa reklamacji, w celu wymiany drzwi. Nowe drzwi zostały przywiezione do mieszkania, jednak w czasie montaże zauważyłem, że są uszkodzone.Telefonicznie skontaktowałem się z przedstawicielem firmy Logistic House P. Piotrem, w celu uzgodnienia daty następnej wymiany. W odpowiedzi usłyszałem, że czas wymiany to ok 6 tygodni. Po upływie określonego czasu zaniepokojony faktem, że nie zostały wymienione drzwi udałem się do siedziby firmy celem wyjaśnienia. Na miejscu poprosiłem o rozmowę z P. Piotrem. Przedstawiciel zaczął kręcić, że musi ustalić z producentem, czy przysługuje mi wymiana, podawał kolejne terminy, brak logiki w Jego sposobie rozpatrywania reklamacji . Do tej pory po upływie 4 miesięcy moja reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona. Brak wiedzy i kompetencji , poprzez lekceważące zachowanie w stosunku do klienta , w połączeniu z arogancją, to daje najlepszy obraz firmy i jej przedstawiciela.