W dniach 17-18.02 br. przebywałam w hotelu Duo Spa w Janowie Lubelskim. Hotel położony jest na obrzeżach Janowa Lubelskiego, można nawet rzec, że w lesie przy Zalewie Janowskim. Z zewnątrz aura wiosenna nie pozwala docenić wszystkich uroków hotelu, aczkolwiek w porze letniej krajobraz jest niesamowity (niejednokrotnie bywałam w restauracji hotelowej, stąd moje spostrzeżenie). Pokój dwuosobowy, w którym to byłam zameldowana jest stylowo, klasycznie urządzony. Na szafkach umieszczone dodatkowe informacje dla Klientów hotelu. W łazience jak na tego typu hotel przystało ręczniki, mydło w mini kostce, szampon w miniaturowych opakowaniach - małe rzeczy, a cieszą:) Restauracja hotelowa - rewelacja! Dania przyrządzone przez kucharza, były bardzo smaczne, elegancko podane. Po zamówieniu osobiście dania u kelnerki, która podeszła do stołu można było uzyskać dokładne informacje o daniu, poza tym zainteresowanie Klientem jest warte podkreślenia. Do dziś jestem pod wrażeniem. Elementem, który zdecydowanie mnie zawiódł były Panie kelnerki, które podawały obiad dla grupy ok. 20 osób i kompletnie nie mogły sobie z tym poradzić. Nie znały podstawowych zasad savoir-vivru, nie potrafiły odpowiednio podać dań. Ułożenie sztućców, szklanek, podejście do Klienta. Ogólne wrażenie z pobytu w hotelu - pozytywne!
W dniach 17-18.02 br. przebywałam w hotelu Duo Spa w Janowie Lubelskim. Hotel położony jest na obrzeżach Janowa Lubelskiego, można nawet rzec, że w lesie przy Zalewie Janowskim. Z zewnątrz aura wiosenna nie pozwala docenić wszystkich uroków hotelu, aczkolwiek w porze letniej krajobraz jest niesamowity (niejednokrotnie bywałam w restauracji hotelowej, stąd moje spostrzeżenie). Pokój dwuosobowy, w którym to byłam zameldowana jest stylowo, klasycznie urządzony. Na szafkach umieszczone dodatkowe informacje dla Klientów hotelu. W łazience jak na tego typu hotel przystało ręczniki, mydło w mini kostce, szampon w miniaturowych opakowaniach - małe rzeczy, a cieszą:) Restauracja hotelowa - rewelacja! Dania przyrządzone przez kucharza, były bardzo smaczne, elegancko podane. Po zamówieniu osobiście dania u kelnerki, która podeszła do stołu można było uzyskać dokładne informacje o daniu, poza tym zainteresowanie Klientem jest warte podkreślenia. Do dziś jestem pod wrażeniem. Elementem, który zdecydowanie mnie zawiódł były Panie kelnerki, które podawały obiad dla grupy ok. 20 osób i kompletnie nie mogły sobie z tym poradzić. Nie znały podstawowych zasad savoir-vivru, nie potrafiły odpowiednio podać dań. Ułożenie sztućców, szklanek, podejście do Klienta. Ogólne wrażenie z pobytu w hotelu - pozytywne!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.