Unilever

(4.57)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 7)

Tańsza od liptona,...
Tańsza od liptona, pakowana w torebki a pojedyncze porcie w okrągłe bibułki.Na dobre wpisała się już chyba w krajobraz półkowy w sklepach.Jest marką powszechną, rozpoznawalną i przez wielu pożądaną.W ofercie herbata czynna ekspresowa, liściasta.Czarna aromatyzowana i zielona aromatyzowana.Strona www jest i zapewnia informacje o portfelu produktów.Witryna pomyślana z pomysłem i nie banalna.Umacnia pozytywy wizerunek marki.

zarejestrowany-uzytkownik

02.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
HELLMANN’S to marka...
HELLMANN’S to marka należąca do koncernu UnileverUgruntowana mocna pozycja na rynku i stali klienci to głównie majonez ale nie tylko. Sosy, keczupy też warto spróbować są niczego sobie.Ciekawe w smaku, wygodne opakowania dostępność.I oryginalne dodatki.A po za sklepem www i fan page na facebooku.www to nie tylko prezentacja marki i jej produktów ale też dodana zakładka z przepisami.

zarejestrowany-uzytkownik

02.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Postawiono na grafikę,...
Postawiono na grafikę, tekst jest tylko minimalnym dodatkiem.• Tak prezentuje się strona główna www marki Dave ( UNILEVER)• Nie regularne ramki przedstawiają migawki aktualności, poniżej w ramkach tematy misja Dave, nowości i wizualizacją do przekonania się że mydło Dave jest inne.• Strona jest połączona z Facebook • Tam ma swój fan page. Są też tradycyjne zakładki. Na pierwszym miejscu produkty, za nimi wskazówki i porady, nasza misja i szukaj.• Na dole strony jest jeszcze dokładniej podane co ona zawiera:• PRODUKTY• Mycie ciała• Dezodoranty• Pielęgnacja włosów• Pielęgnacja ciała• Dove Men+Care• • WSKAZÓWKI I PORADY• Artykuły• Filmy• NASZA MISJA • O NAS• KontaktPomocna, prosta, czytelna.Z opcją wskazania naszych potrzeb i pod tym kontem wyszukania odpowiednich produktów z oferty.

zarejestrowany-uzytkownik

14.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Musze pochwalić pracowników...
Musze pochwalić pracowników firmy Unilever. Zgłosiłem pewien problem poprzez stronę internetową i już po dwóch dniach miałem odpowiedź. Nie sądziłem, że otrzymam ją tak szybko. W tej odpowiedzi zostały wujaśnione wszystkie kwestie poruszanego problemu. Dzięki temu miałem pewien obraz zaistniałej sytuacji. Nadmieniono, że zwrócą szczególną uwagę na problem, który mi się przydażył. Widać, że firma dba o wizerunek i stara się, aby nic temu wizerunkowi się nie przydażyło i nic go nie popsuło.

zarejestrowany-uzytkownik

08.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
lodoweispiracje.pl taki właśnie...
lodoweispiracje.pl taki właśnie adres ma strona koncernu Unilever producenta lodów Carte d’Or.Bardzo przyjemna, fajna, z pomysłem.Odnosi się wrażenie że portfel produktowy jest dodatkiem, tłem .A najważniejsze jest podsunięcie konsumentowi ciekawych lodowych wariacji mniej i bardziej wyszukanych.Są też pomysły na zabawę , relaks.Nie ma co fajny pomysł, bez zadęcia.Strona fajna, ciekawa i miła w obyciu.

zarejestrowany-uzytkownik

25.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Onet na zlecenie...
Onet na zlecenie firm prowadzi mailing elektroniczny. Cóż taki jest koszt posiadania tam swojej skrzynki pocztowej. Czasem te reklamowe wiadomości denerwują, i od razu trafiają do kosza ale czasem mnie zainteresują. Tak było w przypadku play i tak było w przypadku Unilever Który tak postanowił szeroko i bezpośrednio ogłosić wiadomość o konkursie dla „herbaciaży”. Promocja marki Lipton jest prowadzona kanałami elektronicznymi poprzez założoną stronę www przestrzendobregosmaku.pl/ oraz profil na www.facebook.com/liptonprzestrzensmaku/app_275658082508387. Trzeba się zarejestrować /pobrać aplikację by stanąć do walki o bransoletki yes i torby Batycki. Być koneserem i odpowiedzieć na Quizowe pytania z herbacianego obszaru. Czemu nie .Może nie tyle dla nagrody co dla sprawdzenia swojej wiedzy warto podjąć wyzwanie. A jak się uda radość tym większa.

zarejestrowany-uzytkownik

21.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szampon Clear, którego...
Szampon Clear, którego Unilever jest producentem, posiada bardzo ciekawą reklamę. Zachęca do użycia, będąc konkurencją wobec innych marek, które oferują podobne skutki działania. Jest przy tym jednym z najdroższych na sklepowej półce. W ofercie są opakowania takiej samej objętości, jak u konkurencji. Jednak koszt wart jest poniesienia, gdyż skuteczność szamponu jest naprawdę wysoka. Jego działanie jest zgodne z ofertą, nawet bez konieczności codziennego używania. Nie trzeba przy tym używać dużych ilości szamponu, ponieważ jest on bardzo wydajny. Włosy po myciu są przyjemne w dotyku, puszyste i pozostają takie na długo. Szampon nie drażni skóry ani oczu. Aktualnie idąc do sklepu w poszukiwaniu szamponu wybieram właśnie Clear. Moim zdaniem to najlepszy produkt na rynku. Tylko tak dalej.

zarejestrowany-uzytkownik

11.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Unilever

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Unilever?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tańsza od liptona,...
Tańsza od liptona, pakowana w torebki a pojedyncze porcie w okrągłe bibułki.Na dobre wpisała się już chyba w krajobraz półkowy w sklepach.Jest marką powszechną, rozpoznawalną i przez wielu pożądaną.W ofercie herbata czynna ekspresowa, liściasta.Czarna aromatyzowana i zielona aromatyzowana.Strona www jest i zapewnia informacje o portfelu produktów.Witryna pomyślana z pomysłem i nie banalna.Umacnia pozytywy wizerunek marki.