Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Unilever
Treść opinii: Onet na zlecenie firm prowadzi mailing elektroniczny. Cóż taki jest koszt posiadania tam swojej skrzynki pocztowej. Czasem te reklamowe wiadomości denerwują, i od razu trafiają do kosza ale czasem mnie zainteresują. Tak było w przypadku play i tak było w przypadku Unilever Który tak postanowił szeroko i bezpośrednio ogłosić wiadomość o konkursie dla „herbaciaży”. Promocja marki Lipton jest prowadzona kanałami elektronicznymi poprzez założoną stronę www przestrzendobregosmaku.pl/ oraz profil na www.facebook.com/liptonprzestrzensmaku/app_275658082508387. Trzeba się zarejestrować /pobrać aplikację by stanąć do walki o bransoletki yes i torby Batycki. Być koneserem i odpowiedzieć na Quizowe pytania z herbacianego obszaru. Czemu nie .Może nie tyle dla nagrody co dla sprawdzenia swojej wiedzy warto podjąć wyzwanie. A jak się uda radość tym większa.