Mars Polska

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Ostatnio odnoszę wrażenie...
Ostatnio odnoszę wrażenie że świat toczy się futbolową piłka.Start Euro 2012 i to w Polsce jako współorganizator i gospodarz tej imprezy.Firmy wykorzystują to jak mogą do własnych kampanii marketingowych.Nie, nie uważam że jest to złe.Nie neguję takiej polityki.Będąc w ostatnim czasie na zakupach zauważam przy tekturowym regale z M&M ulotki.Zrywam jedną i czytamKibicuj z Nami.1012 zestawów kibica do wygrania.Są nimi plastikowe pojemniki-piłki z mega paczką kolorowych orzeszków.Tak wynika z obrazka.Odwracam ulotkę .Wyczytuję zasady.Trzeba wysłać SMS hasło KIBICUJ i jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie które otrzymujemy jako odpowiedź zwrotną.Podany jest czas trwania akcji koszt wysłania sms oraz adres organizatora (brandcomm.pl).Chyba pasuję.Ale każda zmora znajdzie swego amatora.

zarejestrowany-uzytkownik

25.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak, tak czas...
Tak, tak czas na promocję.Trzeba jakoś klienta zwabić i znęcić.Mars polska przygotował dla konsumentów akcję pod hasłem„MARS LEGENDARNY”Wysyłam kod umieszony na promocyjnych , odpowiednio oznaczonych opakowaniach (w środku, po wewnętrznej stronie go mamy) smsem, staram się najszybciej odpowiedzieć na pytanie zwrotne i California jest moja.Na pocieszenie walizka, może się przyda na bliższe wojaże.Tyle w ogólnym zarysie.Wszystko mamy dokładnie opisane na zbudowanej pod kontem tej promocji stronie www.marslegedarny.plNagrody/zasady/produkty/regulamin.Kompendium wiedzy dla potencjalnego uczestnika.Zanim jednak do tych treści uzyskamy dostęp podajmy swoją datę urodzenia.Po co to po trosze wyjaśnia link „dla rodziców”Całość ma czarne tło, na nim zdjęcie drogi i zachodzie słońca i jadącego po niej samochodu na tle scenerii oceanu i gór. Dobrze kojarzy się z produktem jakim jest baton Mars (tylko on podlega akcji , pozostałe produkty nie).Dobrze przygotowana strategia, dopracowana w detalach.Do boju gotowi start.

zarejestrowany-uzytkownik

14.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
CODZIENNIE INACZEJ,CODZIENNIE WHISKAS!Promocje.Mimo...
CODZIENNIE INACZEJ,CODZIENNIE WHISKAS!Promocje.Mimo wszystko je lubię.Mimo wszystko mnie cieszą.Choć nie tak jak kiedyś kiedy ich aeracyjność była znaczniej bardziej zachęcająca do udziału.Obecnie wchodzę tylko w takie akcje gdzie mam nagrody gwarantowane i to też nie zawsze lub ewentualnie coś fajnego ma być losowane.Promocja Whiskas, absolutnie nie jest w moim guście. Ale jak by było inaczej.Jak tylko na 4 pakach saszetek Whiskas, pojawiły się naklejki z promocją od razu zwróciłam na nie uwagę.Zasady są proste. Kupujemy trzy dowolne saszetki Whiskas, Paragonu nie wyrzucamy i i wysyłamy zgłoszenie sms lub przez www Co godzinę do wygrania - zabawka dla kota - dla pierwszych 10 osób,które wyślą zgłoszenie po pełnej godzinie między 10:00 a 18:00. Codziennie sofa dla kota dla 5 osób,które wyślą największą liczbę zgłoszeń w danym dniu. Co tydzień Sony Walkman® dla 1 osoby, która wyśle największą liczbę zgłoszeń w danym tygodniu. Na wszystkie zgłoszenia czekamy od 2.01.2012 do 31.03.2012Coś dla kota, coś dla właściciela.Ale zabawa w największą liczbę zgłoszeń bądź celowanie w godzinę to nie dla mnie.Cóż każda zmora znajdzie swego amatora.Tu obiektywnie przyznają zasady są jasne, kontakt z firmą mamy poprzez infolinię i www.Osobiście pasuję tym razem

zarejestrowany-uzytkownik

28.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Mars Polska

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mars Polska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Ostatnio odnoszę wrażenie...
Ostatnio odnoszę wrażenie że świat toczy się futbolową piłka.Start Euro 2012 i to w Polsce jako współorganizator i gospodarz tej imprezy.Firmy wykorzystują to jak mogą do własnych kampanii marketingowych.Nie, nie uważam że jest to złe.Nie neguję takiej polityki.Będąc w ostatnim czasie na zakupach zauważam przy tekturowym regale z M&M ulotki.Zrywam jedną i czytamKibicuj z Nami.1012 zestawów kibica do wygrania.Są nimi plastikowe pojemniki-piłki z mega paczką kolorowych orzeszków.Tak wynika z obrazka.Odwracam ulotkę .Wyczytuję zasady.Trzeba wysłać SMS hasło KIBICUJ i jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie które otrzymujemy jako odpowiedź zwrotną.Podany jest czas trwania akcji koszt wysłania sms oraz adres organizatora (brandcomm.pl).Chyba pasuję.Ale każda zmora znajdzie swego amatora.