Hallo Africa

(4.49)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Wraz z żoną...
Wraz z żoną postanowiliśmy udać się do nowo otwartego baru HalloAfrica. Wchodząc do baru bardzo miło przywitała nas kelnerka zapraszając do wybrania stolika. Po wybraniu stolika podała kartę. Chwilę się zastanawialiśmy z żoną nad wyborem dań. Gdy kelnerka podeszła ponownie zapytaliśmy się o konkretne dania, a kelnera opowiedziała nam z czego składa się dane danie. Zamówiliśmy. W czasie oczekiwania na zamówienie, obejrzeliśmy lokal. Pierwsze co nas zadziwiło to zbyt mała ilość miejsca. Między stolikami było wąsko, jednak wystrój, muzyka i kolory wynagradzały tą małą niedogodność.Oczekiwanie na posiłek wydłużało się. W końcu doczekaliśmy się na zamówienie. Dania były podane estetycznie i elegancko. Z żoną uznaliśmy, że posiłek jest świetnie doprawiony i trafia w nasze podniebienie. Cena w stosunku do jakości wyśmienita. Za małą cenę można spróbować czegoś oryginalnego i wyjątkowego i do tego można się najeść.Personel przez cały czas naszego pobytu zachowywał się profesjonalnie. Nawet sam właściciel przyszedł i porozmawiał z nami.Wiem, że na pewno tam wrócę.

Sebastian_377

24.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Hallo Africa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hallo Africa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.