Zadzwoniłem na infolinię w celu złożenia zamówienia na książkę z katalogu, która spodobała mi się z opisu. Na infolinii odebrał jakiś miły pan, który przedstawił się i poinformował do jakiej firmy sie dodzwoniłem. Czas oczekiwania na konsultanta był krótki, zaledwie dwa sygnały. Konsultant powitał mnie i zapytał się w jakiej sprawie dzwonię (pytając się "w czym mogę służyć"). Poinformowałem, że chcę zamówić książkę, konsultant poprosił o numer produktu a po moim podaniu potwierdził czy aby na pewno jest to artykuł, który chcę zamówić. Potwierdziłem, podziękowałem za rozmowę i rozłączyłem się.
Zadzwoniłem na infolinię w celu złożenia zamówienia na książkę z katalogu, która spodobała mi się z opisu. Na infolinii odebrał jakiś miły pan, który przedstawił się i poinformował do jakiej firmy sie dodzwoniłem. Czas oczekiwania na konsultanta był krótki, zaledwie dwa sygnały. Konsultant powitał mnie i zapytał się w jakiej sprawie dzwonię (pytając się "w czym mogę służyć"). Poinformowałem, że chcę zamówić książkę, konsultant poprosił o numer produktu a po moim podaniu potwierdził czy aby na pewno jest to artykuł, który chcę zamówić. Potwierdziłem, podziękowałem za rozmowę i rozłączyłem się.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.