Lobelia

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Wybór towaru przeciętny,...
Wybór towaru przeciętny, obsługa uprzejma, ale nie okazująca zaangażowania w rozwiązanie problemu klienta. W momencie, gdy farmaceutka nie dosłyszała, czego klient potrzebuje, odparła po prostu, że towaru nie ma, choć był widoczny na półce. Placówka schludna i czysta, wiele towarów dostępnych jest jednak tylko po uprzednim zamówieniu ich przez internet. W Aptece udostępniono dla klientów możliwość dezynfekcji rąk i dokonania płatności bezstykowej. Standardowa obsługa jednego klienta trwa stosunkowo długo, nierzadko przekraczając 10 minut

Klient_Dizq

02.12.2020

Placówka

Wrocław, ul. Kamieńskiego 134

Nie zgadzam się (0)
Mając w pobliżu...
Mając w pobliżu kilka aptek odwiedziłam pierwszy raz Aptekę Lobelia.Apteka raczej powierzchniowo jedna z mniejszych, jakie do tej pory widziałam, dlatego może na wejście wydaje się sporo asortymentu. Półki szczętnie zapełnione, do tego szklana gablota przy ścianie również wypełniona oraz dużo towaru na ladach. Z boczku stoi stoliczek, na którym leżą jakieś ulotki reklamowe oraz informator apteczny. Na drzwiach aktualne promocje. Obsługują dwie młode farmaceutki w białych fartuszkach, zadbane, z identyfikatorami przy kieszonkach. Kolejki specjalnej nie było. Jedna farmeceutka tłumaczyła coś klientce, druga kończyła kasować, w sumie czekałam może ze 2-3 min. Pani spojrzała na mnie i powiedziała pytająco " proszę". Poprosiłam o jakiś lek homeopatyczny na ząbkowanie np. camilla, na co farmaceutka odpowiedziała, że w zasadzie nic innego nie ma. Zakupiłąm jeszcze kilka potrzebnych rzeczy. Farmeceutka uprzejmie podawała co potrzebowałam, nie komentowała specjalnie, nie polecała też nic konkretnego. Ogólnie nie ma się do czego przyczepić, jednak zabrakło mi jakiejś inwencji własnej personelu, obsługa skrojona do minimum niezbędnego do załatwienia klienta. Ceny nie powalają na kolana.

Czarna_7

08.02.2012

Placówka

Bydgoszcz, Śniadeckich 45

Nie zgadzam się (0)

Lobelia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lobelia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wybór towaru przeciętny,...
Wybór towaru przeciętny, obsługa uprzejma, ale nie okazująca zaangażowania w rozwiązanie problemu klienta. W momencie, gdy farmaceutka nie dosłyszała, czego klient potrzebuje, odparła po prostu, że towaru nie ma, choć był widoczny na półce. Placówka schludna i czysta, wiele towarów dostępnych jest jednak tylko po uprzednim zamówieniu ich przez internet. W Aptece udostępniono dla klientów możliwość dezynfekcji rąk i dokonania płatności bezstykowej. Standardowa obsługa jednego klienta trwa stosunkowo długo, nierzadko przekraczając 10 minut