Wagabunda

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Potrzebowaliśmy z mężem...
Potrzebowaliśmy z mężem ubezpieczenia na wyjazd za granicę. Znajomy poinformował nas, że zawsze kupuje je w Wagabundzie w Stalowej Woli. Biuro podróży jest czynne dosyć krótko i w nietypowych godzinach: od poniedziałku do piątku do godziny 16 (kilka dni wczesniej chcieliśmy załatwić dane ubezpieczenie, ale spóźniliśmy się ponad pół godziny, gdyż nie znaliśmy godzin otwarcia), i w soboty (niestety godzin nie pamiętam, bo potrzebowałam na tygodniu). Biuro jest utrzymane w słonecznych, ciepłych kolorach. Dla czekających na swoją kolej przygotowano kilka wygodnych krzeseł przy ścianie oraz broszury z ofertami wycieczek. Na ścianie znajdowała się duża mapa, przedstawiająca kierunki podróży firmowego busa oraz wykaz firm, z którymi Wagabunda współpracuje. Pracownica ubrana była w firmową koszulkę. Usiedliśmy na wygodnych krzesłach i spytałam ją o ofertę ubezpieczeń, które byłyby adekwatne do naszego wieku i rodzaju wyjazdu. Powiedziałam jej o dwóch rodzajach ubezpieczeń, które wykupuje znajomy, bo kobieta nie bardzo wiedziała, co ma nam zaproponować. Dostaliśmy broszurki, w których sami szukaliśmy informacji, które nas interesowały. Miałam wrażenie, że kobieta sama nie bardzo wie, co sprzedaje, jaką ma ofertę ubezpieczeń. Mimo to wykupiliśmy jedno z tych, które zaproponował nam znajomy, bo nie mieliśmy za dużo czasu na rozmyślanie. Ubezpieczenie początkowo miało kosztować mniej (kobieta podała nam niższą cenę), w rezultacie okazało się o 6zł droższe. Na pamiątkę otrzymaliśmy po firmowych długopisie.

zezenka

30.05.2012

Placówka

Stalowa Wola, Okulickiego 1b

Nie zgadzam się (0)
Moim zdaniem, personel...
Moim zdaniem, personel posiadał odpowiednią wiedzę oraz kwalifikacje - kompetencje do wykonywania tejże pracy. Zdecydowanie proponowała ofertę. Wygląd nie budził zastrzeżeń, był schludny oraz przyjemny. Odnosił się do nas przyjaźnie oraz bardzo serdecznie. Organizacja obsługi jest bardzo dobrze zorganizowana i w szybki czasie. Jednak zastrzeżenia budzi wygląd tego miejsca, znajduje się w budynku stacji PKS, w bardzo malutkim pomieszczeniu, gdzie jest miejsce tylko na biurko dla obsługi, krzesło dla klienta oraz dwa krzesła dla pozostałych klientów. A zastrzeżenie budzi tam również przeszywające zimno w środku.

zarejestrowany-uzytkownik

06.02.2012

Placówka

Kolbuszowa, ul. Ks. Ruczki

Nie zgadzam się (0)

Wagabunda

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wagabunda?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Potrzebowaliśmy z mężem...
Potrzebowaliśmy z mężem ubezpieczenia na wyjazd za granicę. Znajomy poinformował nas, że zawsze kupuje je w Wagabundzie w Stalowej Woli. Biuro podróży jest czynne dosyć krótko i w nietypowych godzinach: od poniedziałku do piątku do godziny 16 (kilka dni wczesniej chcieliśmy załatwić dane ubezpieczenie, ale spóźniliśmy się ponad pół godziny, gdyż nie znaliśmy godzin otwarcia), i w soboty (niestety godzin nie pamiętam, bo potrzebowałam na tygodniu). Biuro jest utrzymane w słonecznych, ciepłych kolorach. Dla czekających na swoją kolej przygotowano kilka wygodnych krzeseł przy ścianie oraz broszury z ofertami wycieczek. Na ścianie znajdowała się duża mapa, przedstawiająca kierunki podróży firmowego busa oraz wykaz firm, z którymi Wagabunda współpracuje. Pracownica ubrana była w firmową koszulkę. Usiedliśmy na wygodnych krzesłach i spytałam ją o ofertę ubezpieczeń, które byłyby adekwatne do naszego wieku i rodzaju wyjazdu. Powiedziałam jej o dwóch rodzajach ubezpieczeń, które wykupuje znajomy, bo kobieta nie bardzo wiedziała, co ma nam zaproponować. Dostaliśmy broszurki, w których sami szukaliśmy informacji, które nas interesowały. Miałam wrażenie, że kobieta sama nie bardzo wie, co sprzedaje, jaką ma ofertę ubezpieczeń. Mimo to wykupiliśmy jedno z tych, które zaproponował nam znajomy, bo nie mieliśmy za dużo czasu na rozmyślanie. Ubezpieczenie początkowo miało kosztować mniej (kobieta podała nam niższą cenę), w rezultacie okazało się o 6zł droższe. Na pamiątkę otrzymaliśmy po firmowych długopisie.