Zakup telewizora LCD Samsung / cena 4600 zł /w okresie przed świątecznym tj. 16.12.2008, odbiór od kuriera 23.12.2008. Kontakt telefoniczny utrudniony, trzeba kilkakrotnie próbować dzwonić na podany numer. Sprzedawca informuje o posiadanym modelu telewizora na stanie sklepu / konkretne moje zapytanie! /,potwierdzenie ceny i terminu czasu realizacji zamówienia od momentu wpłaty. Po dokonaniu wpłaty długi okres oczekiwania na potwierdzenie mojej wpłaty. Długo okres oczekiwania na potwierdzenie drogą elektroniczną posiadanego statusu klienta. Przedłużający się okres na wysłanie towaru, wprowadzenie mnie w błąd, informacja o realizacji wysyłki! Każdorazowo rozmawiam z inną osobą, która podaje mi inną wersję realizacji wysyłki. Po 3 dniach okazuje się że telewizor nie został wysłany, ponieważ nie ma go na stanie sklepowym tylko magazynowym!!! Rozpoczęcie mojej korespondencji elektronicznej z Dyr. ds. Marketingu. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta / forma korespondencji /. Otrzymanie telewizora po 7 dniach oczekiwania. W kartonie brak polskiego kabla zasilającego do telewizora / wtyczka w wersji angielskiej / oraz polskiej instrukcji obsługi. Na moje zgłoszenie telefoniczne o brakach w wyposażeniu, otrzymałem odpowiedź, że kabel zostanie dosłany a instrukcji nie posiadają, ponieważ Samsung Polska jeszcze takiej nie przygotował. Kłamstwo!!! Wszystkie telewizory Samsunga w polskiej sieci sprzedaży posiadają takową instrukcję, niezależnie na stronie Samsunga jest umieszczona instrukcja po polsku w pliku pdf!!! Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem polskiej instrukcji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.