Kami

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Pracownica nie odpowiada...
Pracownica nie odpowiada wprost na pytania zadawane przez klienta. Poleca rzeczy, których klient nie zamierza kupić i o które nie pytał. Jest przy tym nachalna i za wszelką cenę chce postawić na swoim. Otwarcie przyznała, że ma trudnych klientów, chociaż sprawa nie była skomplikowana. Nie jest też kompetentna - nie potrafi udzielić informacji na temat ceny. Poza tym sklep cechuje się wysokimi cenami, choć zapewne jakość towarów je tłumaczy. Rozmieszczenie ekspozycji jest nielogiczne, a ona sama trudna do dokładnego obejrzenia, z powodu ukrycia niektórych elementów.

SecretClient_2

28.12.2011

Placówka

Poznań, Obornicka

Nie zgadzam się (7)

Kami

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kami?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pracownica nie odpowiada...
Pracownica nie odpowiada wprost na pytania zadawane przez klienta. Poleca rzeczy, których klient nie zamierza kupić i o które nie pytał. Jest przy tym nachalna i za wszelką cenę chce postawić na swoim. Otwarcie przyznała, że ma trudnych klientów, chociaż sprawa nie była skomplikowana. Nie jest też kompetentna - nie potrafi udzielić informacji na temat ceny. Poza tym sklep cechuje się wysokimi cenami, choć zapewne jakość towarów je tłumaczy. Rozmieszczenie ekspozycji jest nielogiczne, a ona sama trudna do dokładnego obejrzenia, z powodu ukrycia niektórych elementów.