Radiator/BSTV

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Pewnego dnia postanowiłem...
Pewnego dnia postanowiłem kupić kompostownik. Najprostsza droga czyli Allegro.pl i szukamy. Natrafiłem na ciekawą ofertę firmy Radiator/BSTV z Bielska-Białej. Przystępny cenowo więc kupujemy. Wysyłka błyskawiczna - kupiony w niedzielę po południu dotarł we wtorkowe przedpołudnie. Przytachałem paczkę w dogodne miejsce i otwieram. Przy bliższej obserwacji okazało się że kompostownik ma wałamane dwa zatrzaski przez co nie da się go złożyć. Obecności zatrzasków w paczce nie stwierdziłem, dlatego podejrzewam, że kompostownik był uszkodzony przed wysyłką. Ponadto okazało się, że brakuje jednej z kratek, które mają za zadanie "utrzymywać kompost wewnątrz". Jedyna słuszna decyzja - dzwonimy do sprzedawcy(dlatego podałem taką a nie inną datę obserwacji). Po przedstawieniu sprawy usłyszałem, że wyłamane zatrzaski to nie sprawa dla nich tylko dla firmy kurierskiej. Powiedziałem że nie ma ich w paczce. "Widocznie wyleciały". OK, pytam co z klapką. Usłyszałem coś, po czym się zagotowałem. Oczywiście firma da klapkę za darmo ale, uwaga, będę musiał zapłacić za jej wysyłkę. Ponadto Pani nie przyjmie reklamacji telefonicznie tylko mailowo, do maila mam dołączyć zdjęcia (ciekawe jak miałem zrobić zdjęcie brakującej, wysuwanej klapki). Gdy odparłem że mam prawo zgłosić reklamację telefonicznie, ta odparła, że oni przyjmują tylko mailowo. W tym momencie nie wytrzymałem i się rozłączyłem, stwierdziłem, że szkoda psuć sobie zdrowie przez takie "coś"

Mieszko_8

06.12.2011

Placówka

Bielsko-Biała, Wapienicka 24A

Nie zgadzam się (3)

Radiator/BSTV

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Radiator/BSTV?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pewnego dnia postanowiłem...
Pewnego dnia postanowiłem kupić kompostownik. Najprostsza droga czyli Allegro.pl i szukamy. Natrafiłem na ciekawą ofertę firmy Radiator/BSTV z Bielska-Białej. Przystępny cenowo więc kupujemy. Wysyłka błyskawiczna - kupiony w niedzielę po południu dotarł we wtorkowe przedpołudnie. Przytachałem paczkę w dogodne miejsce i otwieram. Przy bliższej obserwacji okazało się że kompostownik ma wałamane dwa zatrzaski przez co nie da się go złożyć. Obecności zatrzasków w paczce nie stwierdziłem, dlatego podejrzewam, że kompostownik był uszkodzony przed wysyłką. Ponadto okazało się, że brakuje jednej z kratek, które mają za zadanie "utrzymywać kompost wewnątrz". Jedyna słuszna decyzja - dzwonimy do sprzedawcy(dlatego podałem taką a nie inną datę obserwacji). Po przedstawieniu sprawy usłyszałem, że wyłamane zatrzaski to nie sprawa dla nich tylko dla firmy kurierskiej. Powiedziałem że nie ma ich w paczce. "Widocznie wyleciały". OK, pytam co z klapką. Usłyszałem coś, po czym się zagotowałem. Oczywiście firma da klapkę za darmo ale, uwaga, będę musiał zapłacić za jej wysyłkę. Ponadto Pani nie przyjmie reklamacji telefonicznie tylko mailowo, do maila mam dołączyć zdjęcia (ciekawe jak miałem zrobić zdjęcie brakującej, wysuwanej klapki). Gdy odparłem że mam prawo zgłosić reklamację telefonicznie, ta odparła, że oni przyjmują tylko mailowo. W tym momencie nie wytrzymałem i się rozłączyłem, stwierdziłem, że szkoda psuć sobie zdrowie przez takie "coś"