Mieszkańcy Krakowa mogą uzyskać informacje o bezpłatnych badaniach oraz o usługach świadczonych przez placówki medyczne pod numerem telefonu 12-661-22-40, który jest telefonem Całodobowej Informacji Medycznej, działającym we wszystkie dni w roku. Potrzebowałam informacji na temat niedzielnego dyżuru okulisty.Rozmowa została szybko podjęta przez Panią z infolinii, która przedstawiła się z imienia i nazwiska. Dostałam szczegółową informację o dostępności do usług zdrowotnych w dniu dzisiejszym, niestety dowiedziałam się, że nie ma w Krakowie dyżuru okulistycznego w weekend /NFZ nie prowadzi takich usług/, jest tylko wybrany szpital, który przyjmuje pacjentów z zagrożeniem życia. Pani podała mi informacje o czasie oczekiwania na najbliższą wizytę okulistyczną na terenie interesującej mnie dzielnicy, w tygodniu gdy będę chciała podejść do lekarza. Podała dokładne adresy i telefony, nazwy placówek. Co do dzisiejszego dnia dokładnie wytłumaczyła, aby skontaktować się z placówką dyżurującą internisty, a następnie gdy będzie potrzeba by udać się na szpitalny oddział ratunkowy. Informacja podana przez pracowników jest bardzo szczegółowa, precyzyjna. Miła i dokładna obsługa, czas oczekiwania na połączenie z infolinią bez zarzutów. Profesjonalizm w pełnym wykonaniu.
Mieszkańcy Krakowa mogą uzyskać informacje o bezpłatnych badaniach oraz o usługach świadczonych przez placówki medyczne pod numerem telefonu 12-661-22-40, który jest telefonem Całodobowej Informacji Medycznej, działającym we wszystkie dni w roku. Potrzebowałam informacji na temat niedzielnego dyżuru okulisty.Rozmowa została szybko podjęta przez Panią z infolinii, która przedstawiła się z imienia i nazwiska. Dostałam szczegółową informację o dostępności do usług zdrowotnych w dniu dzisiejszym, niestety dowiedziałam się, że nie ma w Krakowie dyżuru okulistycznego w weekend /NFZ nie prowadzi takich usług/, jest tylko wybrany szpital, który przyjmuje pacjentów z zagrożeniem życia. Pani podała mi informacje o czasie oczekiwania na najbliższą wizytę okulistyczną na terenie interesującej mnie dzielnicy, w tygodniu gdy będę chciała podejść do lekarza. Podała dokładne adresy i telefony, nazwy placówek. Co do dzisiejszego dnia dokładnie wytłumaczyła, aby skontaktować się z placówką dyżurującą internisty, a następnie gdy będzie potrzeba by udać się na szpitalny oddział ratunkowy. Informacja podana przez pracowników jest bardzo szczegółowa, precyzyjna. Miła i dokładna obsługa, czas oczekiwania na połączenie z infolinią bez zarzutów. Profesjonalizm w pełnym wykonaniu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.