Księgarnia Akademia słynie z szerokiego asortymentu, bogatej oferty podręczników, słowników oraz pomocy językowych. Możemy dostać tu niemal każdą pozycję. Jeśli konkretny egzemplarz w danym momencie nie znajduje się w księgarni, zostanie zamówiony. Atutem są także ceny. Sieć proponuje wiele zniżek, m.in. dla osób uczących się czy nauczycieli. Nie bez znaczenia pozostaje doskonała lokalizacja, w centrum, w pobliżu metra. Niewielkie, czyste i przytulne pomieszczenie nie zapada specjalnie w pamięć. Nie włożono specjalnego zaangażowania w jego wystrój. Pan, przez którego zostałam obsłużona wykazał się wiedzą branżową, doświadczeniem, potrafił doradzić mi w wielu kwestiach, odpowiedzieć na każde pytanie. Wyglądał schludnie, bez zarzutu. Wiele do życzenia pozostawiała jednak obsługa przy kasie. Kiedy podeszłam, musiałam odczekać chwilę aż pan skończy rozmowę telefoniczną (nie była to rozmowa prywatna, ale zajęła ok. 2min), następnie spotkały go trudności związane z obsługą komputera. Co prawda zamówił na moją prośbę dodatkowy podręcznik, był sympatyczny, jednak pewien niesmak pozostał. Czas obsługi oraz fakt, że pan obsługiwał mnie w postawie siedzącej wpłynął na ocenę negatywną.
Księgarnia Akademia słynie z szerokiego asortymentu, bogatej oferty podręczników, słowników oraz pomocy językowych. Możemy dostać tu niemal każdą pozycję. Jeśli konkretny egzemplarz w danym momencie nie znajduje się w księgarni, zostanie zamówiony. Atutem są także ceny. Sieć proponuje wiele zniżek, m.in. dla osób uczących się czy nauczycieli. Nie bez znaczenia pozostaje doskonała lokalizacja, w centrum, w pobliżu metra. Niewielkie, czyste i przytulne pomieszczenie nie zapada specjalnie w pamięć. Nie włożono specjalnego zaangażowania w jego wystrój. Pan, przez którego zostałam obsłużona wykazał się wiedzą branżową, doświadczeniem, potrafił doradzić mi w wielu kwestiach, odpowiedzieć na każde pytanie. Wyglądał schludnie, bez zarzutu. Wiele do życzenia pozostawiała jednak obsługa przy kasie. Kiedy podeszłam, musiałam odczekać chwilę aż pan skończy rozmowę telefoniczną (nie była to rozmowa prywatna, ale zajęła ok. 2min), następnie spotkały go trudności związane z obsługą komputera. Co prawda zamówił na moją prośbę dodatkowy podręcznik, był sympatyczny, jednak pewien niesmak pozostał. Czas obsługi oraz fakt, że pan obsługiwał mnie w postawie siedzącej wpłynął na ocenę negatywną.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.