Segafredo

(2.56)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

Do kafejki udałam...
Do kafejki udałam się ponieważ miałam bardzo dużo czasu do autobusu PKS. Lokalik jest malutki, ale przyjemy. Większość miejsc była zajęta. Nie czuć zupełnie bliskości wejścia do galerii handlowej i związanych z tym na przykład przeciągów. W lokalu pracują dwie kelnerki, ale zamawiać trzeba sobie przy ladzie, kelnerka podaje do stolika. Ceny dość wysokie - ciastka po 9 zł!, za herbatę, dwa ciastka i koktajl zapłaciłam 33 zł. Wszystko było smaczne, bardzo ładnie podane. Przy płaceniu pojawiły się problemy z kartą, bardzo długo trwało łączenie i autoryzacja, może to wina terminala. W kawiarni były dostępne jakieś gazetki do przejrzenia. Siedzenia miękkie i wygodne. Nie rozwiązany problem z płaszczami, był jeden wieszak w kąciku, zastawiony przez fotele, powieszenie na nim płaszczy wymagałoby przepychania się i machania płaszczem nad głowami innych ludzi.

Astrum

02.02.2011

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Chciałam sobie gdzieś...
Chciałam sobie gdzieś w pobliżu dworca usiąść na kawie i porozmawiać. Usiedliśmy w kawiarni Segafredo, mieszczącej się w Galerii Krakowskiej. Kawiarnia jest malutka i przytulna. Wewnątrz znajdowały się wygodne czerwone foteliki. Wnętrze kawiarni było bardzo ciasne, stoliki i foteliki były bardzo blisko siebie i trzeba było je przesuwać, żeby przejść. Usiedliśmy. Udałam się do baru zakupić kawy. Obsługiwały dwie młode dziewczyny, jedna przyjmowała zamówienia i zapłaty, druga zanosiła klientom. Menu było wywieszone na ścianie, dwa, trzy metry od kasy. Zamówiłam kawy i zapłaciłam. Kasjerka nie próbowała powiększyć zamówienia, nie zaproponowała mi większych kaw ani ciastka do kawy. Usiadłam przy stoliku. Kawiarnia znajduje się niedaleko wejścia do Galerii i ma dwie ściany prawie zupełnie otwarte, tak więc wewnątrz było chłodno i musieliśmy siedzieć w płaszczach. W kawiarni było kilka osób, nie więcej niż 10. Kelnerka przyniosła nasze kawy na salę i zaczęła szukać klientów, którzy je zamawiali. Podchodziła od stolika do stolika i pytała, czy państwo zamawiali kawę. W końcu powiedziałam jej, że to chyba dla nas. Trochę śmiesznie to wyglądało, bo w kawiarni było bardzo mało osób i tylko przy dwóch stolikach siedziały po dwie osoby, więc spodziewałabym się, że dziewczyny zapamiętają klientów. Kawa była smaczna. Kelnerka niespecjalnie przejmowała się sprzątaniem sali, na stolikach po kilkanaście minut stały filiżanki i talerzyki pozostawione przez klientów, nikt nie wychodził ich zbierać. Podłoga i fotele były czyste.

Astrum

11.10.2010

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (6)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Wystarczająca ilość kelnerów pozwala bez problemu prosić kogoś o pomoc. Kelnerka obsługująca mnie często, ale nie narzucając się, pytała czy chcę coś jeszcze zamówić, regularnie wymieniała popielniczkę, a więc dbała o porządek na moim stoliku. Cała obsługa uśmiechnięta i kontaktowa.

niezalogowany-uzytkownik

24.06.2010

Placówka

Warszawa, Nowy Świat 34

Nie zgadzam się (22)
schludność tego miejsca...
schludność tego miejsca psuje fakt, że nie ma wydzielonej części dla palących. W efekcie każdy z klientów narażony jest na przebywanie w smrodzie. Jest to szczególnie dotkliwe jako, że lokal znajduje się blisko wejścia do Galerii Bałtyckiej i jak sądzę smród nikotyny niesiony jest przez przeciągi. Z pewnością nie jest to miejsce dla tych, którzy są wrażliwi na dym nikotynowy.

zarejestrowany-uzytkownik

18.05.2009

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka

Nie zgadzam się (24)
Po zajęciu, wraz...
Po zajęciu, wraz ze znajomym, stolika długo oczekiwaliśmy na przybycie Pani kelnerki. Gda ta już zechciała przyjść, połozyła nam na stoliku jedną "wyświechtaną" kartę z menu. Po kilku minutach i zamknięciu przez nas karty, kelnerka długo się jeszcze nie pojawiała by przyjąć zamówienie. Gdy po około 20 minutach przyjęła zamówienie na ciastko i dwie kawy, na realizację tegoż zamówienia czekaliśmy około poł godziny (na litość Boską caistka mają gotowe a nalanie kawy trwa max 5 minut!). Przy tym wszystkim Pani kelnerka była oschła i mało serdeczna.

Piotr_171

12.11.2008

Placówka

Warszawa, Nowy Świat 34

Nie zgadzam się (23)

Segafredo

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Segafredo?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do kafejki udałam...
Do kafejki udałam się ponieważ miałam bardzo dużo czasu do autobusu PKS. Lokalik jest malutki, ale przyjemy. Większość miejsc była zajęta. Nie czuć zupełnie bliskości wejścia do galerii handlowej i związanych z tym na przykład przeciągów. W lokalu pracują dwie kelnerki, ale zamawiać trzeba sobie przy ladzie, kelnerka podaje do stolika. Ceny dość wysokie - ciastka po 9 zł!, za herbatę, dwa ciastka i koktajl zapłaciłam 33 zł. Wszystko było smaczne, bardzo ładnie podane. Przy płaceniu pojawiły się problemy z kartą, bardzo długo trwało łączenie i autoryzacja, może to wina terminala. W kawiarni były dostępne jakieś gazetki do przejrzenia. Siedzenia miękkie i wygodne. Nie rozwiązany problem z płaszczami, był jeden wieszak w kąciku, zastawiony przez fotele, powieszenie na nim płaszczy wymagałoby przepychania się i machania płaszczem nad głowami innych ludzi.