Roy

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Slep bardzo czysty,przejrzysty,...
Slep bardzo czysty,przejrzysty, dobrze wyeksponowane produkty.Obsługa miła, pomocna, kulturalna, znajaca towar który ma do zaoferowania klientom.

KAROLINA_536

10.11.2009

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (23)
W momencie wejścia...
W momencie wejścia do sklepu była 1 ekspiedentka.Przestrzeń przed i po wejściu była czysta.Manekiny w witrynach były kompletnie ubrane,poprawnie ustawione.W momencie wejścia do sklepu wraz z partnerem odniosłam wrażenie,że na sklepie panuje idealny porządek.W sklepie panowała odpowiednia temperatura.Lustra w przymierzalni były czyste. Pólki oraz lada sprzedażowa były czyste. Co do gościnności,zostałam uprzejmie przywitana. Ekspedietnka była bardzo pomocna.Obserwując obsługę innego klienta zauważyłam,że sprzedawczyni wykazywaławłasną inicjatywę,chętnie doradzała, mimo iż klient nie prosił o pomoc.Ekspedietnka potrafiła udzielić odpowiedzi na zadane pytanie o właściwościach produktu-butów.Towar został poprawnie złożony i zapakowany.Po dokonaniu zakupu przez klienta, podziękowano mu i zaproszono do ponownego odwiedzenia sklepu.

Honorata_4

08.06.2009

Placówka

Piła, Bydgoska 135

Nie zgadzam się (23)
W momencie wejścia...
W momencie wejścia do sklepu była 1 ekspiedentka. Przestrzeń przed i po wejściu była czysta. Manekiny w witrynach były kompletnie ubrane, poprawnie ustawione. W momencie wejścia do sklepu wraz z partnerem odniosłam wrażenie, że na sklepie panuje idealny porządek. W sklepie panowała odpowiednia temperatura. Lustra w przymierzalni były czyste. Co do gościnności, zostałam uprzejmie przywitana. Ekspedietnka była bardzo pomocna. Obserwując obsługę innego klienta zauważyłam, że sprzedawczyni wykazywała własną inicjatywę, chętnie doradzała, mimo iż klient nie prosił o pomoc. Ekspedietnka potrafiła udzielić odpowiedzi na zadane pytanie o właściwościach produktu-butów. Towar został poprawnie złożony i zapakowany. Po dokonaniu zakupu przez klienta, podziękowano mu i zaproszono do ponownego odwiedzenia sklepu.

Honorata_4

08.06.2009

Placówka

Piła, Bydgoska 135

Nie zgadzam się (32)
Do sklepu Roy...
Do sklepu Roy weszłam zniechęcona poszukiwaniem płaszcza dla męża.. w żadnym sklepie w Pile nie znaleźliśmy odpowiedniego a pilna potrzeba zakupu płaszcza spowodowała ze juz nawet na cene nie patrzyliśmy. Roy był chyba ostatnim sklepem w Pile na trasie naszych poszukiwań. Od progu powitała nas mila Pani, mimo, ze maz jest wysoki i bardzo szczupły - a wiec nie w każdym ubraniu wygląda korzystnie - Pani nie było jej cięzko zdjąc z manekinów płaszcze i po kolei dawać do przymierzania mezowi, dobierając przy tym dodatki tak aby całość wyglądała korzystnie. Na koniec wyszlismy ze sklepu z płaszczem, szalikiem, kaszkietem i spodniami. Pani tak skomponowała zestaw. ze zapłaciliśmy naprawdę niedużo (w roy maja specjalne warunki sprzeżay rabatowej). Oboje z meżem pracujemy w handlu i nie od dziś znane nam sa tajniki sztuki sprzedażowej ale tej Pani mimo wiedzy-chciało się pomóc klientowi, w sumie do całości zabrakło tylko kawki i stolika dla klienta :)

zarejestrowany-uzytkownik

18.05.2009

Placówka

Piła, Bydgoska

Nie zgadzam się (28)

Roy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Roy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.