Oskar

(3.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Kupiłem dla rodziców...
Kupiłem dla rodziców wycieczkę w Oskarze. Po powrocie z niej okazało się, że nie są do końca zadowoleni. Wg oferty autokar powinien mieć WC i faktycznie miał, ale kierowcy je zamknęli i aby z niego skorzystać trzeba było się z nimi wykłócać. Druga kwestia - zakwaterowanie na miejsc. W ofercie były normalne pokoje i studia, specjalnie dopłaciłem do studia, aby zwiększyć rodzicom komfort wypoczynku - na miejscu okazało się, ze studio to w rzeczywistości klitka, w której trudno pomieścić 2 osoby i ich bagaże. Napisałem reklamację do Oskara, ale odpisano mi, że utrudnienia w korzystaniu z WC wystąpiły z powodu awarii - kierowcy ani słowa nie powiedzieli, że jest awaria, po prostu powiedzieli żeby nie korzystać i tyle a jak ktoś się odpowiednio wykłócił to otwierano toaletę i działała normalnie. Poza tym awarię można by zrozumieć w jedną stroną, ale w dwie? W odpowiedzi na reklamację do kwestii zakwaterowania wcale się nie odniesiono.

Born

26.10.2012

Placówka

Poznań, Plac Wolności

Nie zgadzam się (0)
Korzystałam z krótkiego,...
Korzystałam z krótkiego, 1-dniowego wyjazdu z poznańskiego biura Oskar i jestem zadowolona, wszystko było zgodne z ofertą, nie było zadnych negatywnych niespodzianek. Potwierdzenie rezerwacji jest czytelne, jest na nim zamieszczony numer telefonu alarmowego, więc w razie potrzeby w każdym momencie ma się kontakt z organizatorem. Autokar odjechał i przyjechał planowo – maszyna była czysta, w dobrym stanie, siedzenia wygodne, toaleta dostępna dla pasażerów, można było wypić coś ciepłego na pokłodzie. Obsługa ze strony biura była uprzejma i profesjonalna, można było liczyć na szczegółowe wyjaśnienia, wskazówki. Cena wyjazdu była atrakcyjna, generalnie wyjazd spełnił moje oczekiwania i nie mam co do niego żadnych zastrzeżeń. Może następnym razem wybiorę się z nimi do Tropical Islands, bo samochodem nie chce nam się jechać.

Karolina_962

20.12.2011

Placówka

Poznań, Plac Wolności

Nie zgadzam się (0)
Niedawno wróciłam z...
Niedawno wróciłam z wczasów w Bułgarii zorganizowanych przez Centrum Turystyki Oskar. Był to wyjazd łączący wypoczynek ze zwiedzaniem. Cena wyjazdu przystępna. Program został zrealizowany. Oferowane warunki zakwaterowania i podróży spełnione. Mankamentem jednak już na samym początku podróży było ok.godzinne spóźnienie przyjazdu autokaru na miejsce zbiórki w Warszawie. Oczekiwanie na parkingu Torwaru po godz. 21 w towarzystwie chmary komarów nie było przyjemne. W dodatku nie usłyszeliśmy żadnych przeprosin ani nie podano przyczyny opóźnienia. W trakcie podróży autokarem na pochwałę zasługuje profesjonalizm kierowców, piloci niestety nie zawsze dobrze wywiązywali się ze swoich obowiązków. W trakcie powrotu do kraju zorganizowano punkt zbiorczy - przesiadkowy na Słowacji dla turystów z różnych miast Polski (6 autokarów). Logistyka firmy trochę zawiodła i niektórzy turyści musieli oczekiwać na swój autokar kilka godzin. Ogólne wrażenie organizacji i realizacji imprezy jest jednak dobre i w przyszłości skorzystałabym z usług tej firmy.

Era

07.09.2011

Placówka

Poznań, Plac Wolności

Nie zgadzam się (0)

Oskar

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Oskar?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kupiłem dla rodziców...
Kupiłem dla rodziców wycieczkę w Oskarze. Po powrocie z niej okazało się, że nie są do końca zadowoleni. Wg oferty autokar powinien mieć WC i faktycznie miał, ale kierowcy je zamknęli i aby z niego skorzystać trzeba było się z nimi wykłócać. Druga kwestia - zakwaterowanie na miejsc. W ofercie były normalne pokoje i studia, specjalnie dopłaciłem do studia, aby zwiększyć rodzicom komfort wypoczynku - na miejscu okazało się, ze studio to w rzeczywistości klitka, w której trudno pomieścić 2 osoby i ich bagaże. Napisałem reklamację do Oskara, ale odpisano mi, że utrudnienia w korzystaniu z WC wystąpiły z powodu awarii - kierowcy ani słowa nie powiedzieli, że jest awaria, po prostu powiedzieli żeby nie korzystać i tyle a jak ktoś się odpowiednio wykłócił to otwierano toaletę i działała normalnie. Poza tym awarię można by zrozumieć w jedną stroną, ale w dwie? W odpowiedzi na reklamację do kwestii zakwaterowania wcale się nie odniesiono.