Zakupy w sklepie z biżuterią. Po wejściu do sklepu powiedziałem "Dzień dobry" , jednak obie panie jakie pracują w sklepie nie odpowiedziały. Jedna z nich zajęta była wypełnianiem jakichś druków, druga z założonymi rękoma przyglądała się wchodzącym klientom. Przez ok 15 min przyglądałem się zegarkom zamkniętym w gablotach. Szyby gablot były czyste. Ogólnie w sklepie było czysto i schludnie. Panie poproszone o pomoc natychmiast podeszły. Były miłe, jednak nie umiały mi doradzić, który zegarek będzie dla mnie najlepszy. Po wybraniu zegarka zapłaciłem i podziękowałem. Pani niestety nic nie odpowiedziała.
Pomimo miłej aparycji i obsługi zabrakło podstaw kultury jaką powinno darzyć się klienta.
Zakupy w sklepie z biżuterią. Po wejściu do sklepu powiedziałem "Dzień dobry" , jednak obie panie jakie pracują w sklepie nie odpowiedziały. Jedna z nich zajęta była wypełnianiem jakichś druków, druga z założonymi rękoma przyglądała się wchodzącym klientom. Przez ok 15 min przyglądałem się zegarkom zamkniętym w gablotach. Szyby gablot były czyste. Ogólnie w sklepie było czysto i schludnie. Panie poproszone o pomoc natychmiast podeszły. Były miłe, jednak nie umiały mi doradzić, który zegarek będzie dla mnie najlepszy. Po wybraniu zegarka zapłaciłem i podziękowałem. Pani niestety nic nie odpowiedziała.
Pomimo miłej aparycji i obsługi zabrakło podstaw kultury jaką powinno darzyć się klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.