Quiosque

(2.70)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 254)

Pokaż wszystkie opinie

Udałam się do...
Udałam się do sklepu Quiosque znajdującego się w Rumi w CH Auchan. Wchodząc do sklepu zostałam miło przywitana przez sprzedawcę. Sprzedawczyni zapytała mnie czy w czymś mi pomóc lub w czymś doradzić. Podziękowałam i wybrałam sobie kilka sukienek do przymierzenia. Pani sprzedawca dwa razy przyszła i pytała czy nie wymienić mi rozmiaru. Wybrałam jedną sukienkę i udałam się do kasy. Zostałam poinstruowana o zasadach założenia karty stałego klienta. Zabrałam paragon. Zostałam bardzo miło i sympatycznie potraktowana.

Karolina_224

01.07.2011

Placówka

Rumia, ul. Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (2)

Quiosque

Quiosque to polska marka odzieżowa, której misją jest podkreślanie kobiecej piękności. Pierwszy sklep powstał w 1992 roku. Produkty są tworzenie przez kobiety dla kobiet, które pragną czuć się pięknie takie, jakie są. Asortyment marki jest różnorodny i nadaje się do pracy, na co dzień oraz na wyjątkowe okazje, posiada wiele wzorów i fasonów, aby maksymalnie dostosować się do każdej figury. Ponad 65% kolekcji marki jest produkowane w Polsce. W punkach stacjonarnych można także liczyć na fachowe doradztwo.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Quiosque?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep już swoje...
Sklep już swoje najlepsze lata ma za sobą, już odeszli od swoich własnych krawcowych. Jakość ciuchów może dawać wiele do życzenia za to ich cenny są wysokie i nadal rosną. Nie mówiąc już o przedawnionych trendach które tam królują. Mają bardzo miłą obsługę chociaż trochę zbyt nachalną, po minucie rozglądania się po sklepie sprzedawczynie już próbują zachęcić do rozmowy i wyboru któregoś produktu.