Domilandia

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Jest taki sklep...
Jest taki sklep w internecie, gdzie wszystko jest dopięte na ostatni guzik i aż chce się kupować. Nie oczekiwałam zbyt wiele, zamawiając sweterki dla syna. Skusiła mnie wyjątkowo atrakcyjna cena, więc postanowiłam zaryzykować i kupić w zupełnie nieznanej mi firmie - Domilandii. Nie zawiodłam się. Na stronie sklepu można przeczytać między innymi: "Naszym celem jest profesjonalna sprzedaż odzieży, butów, pościeli i akcesoriów dla niemowląt oraz dzieci". Jako klient potwierdzam: cel realizowany jest idealnie. W pierwszej chwili kontaktu z serwisem, który znalazłam poszukując ubrań dziecięcych, zauważyłam ponadprzeciętną staranność w realizacji wyglądu samego sklepu internetowego. Dopracowane opisy, profesjonalne zdjęcia, przejrzysty layout, dostępność płatności powiązanych z allegro, a nawet film instruktażowy o tym, jak kupować kok po kroku. Widać, że firma dba o komfort i wygodę klienta, chce, by zakupy były łatwe i przyjemne. Dla mnie - rewelacja. Wkrótce po złożeniu zamówienia i wpłacie należności, otrzymałam maila z informacją, że przedmioty zostały wysłane. Nie minęły trzy dni robocze od mojej wizyty w sklepie, a urocze sweterki dla dziecka miałam w domu. Często robię zakupy w internecie, są miejsca, w których kupuję tylko raz, są i takie, gdzie mimo kuszącej oferty, nie kupuję nic, ponieważ razi mnie "bylejakość" samego serwisu lub czasochłonny proces rejestracji i zamawiania. Domilandia jest zdecydowanie najprzyjaźniejszym klientowi sklepem internetowym jaki znam. Prócz profesjonalnej strony www i świetnie zorganizowanej obsługi, sklep może się szczycić wysokiej jakości towarem w konkurencyjnych cenach i szerokim wyborem sposobów płatności, a w razie pytań czy wątpliwości bez problemu można się skontaktować z pracownikiem sklepu dogodną dla siebie drogą (telefon, mail, gg, skype lub formularz kontaktowy). Uważam, że powinno się rozpowszechniać opinie i promować takie sklepy, bowiem wysoka jakość kompleksowej obsługi jest jak najbardziej w cenie i osobiście chciałabym, by wszystkie sklepy były tak profesjonalne jak Domilandia.

Marzena_386

22.08.2011

Placówka

Swarzędz, os. Mielżyńskiego 80f

Nie zgadzam się (0)

Domilandia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Domilandia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jest taki sklep...
Jest taki sklep w internecie, gdzie wszystko jest dopięte na ostatni guzik i aż chce się kupować. Nie oczekiwałam zbyt wiele, zamawiając sweterki dla syna. Skusiła mnie wyjątkowo atrakcyjna cena, więc postanowiłam zaryzykować i kupić w zupełnie nieznanej mi firmie - Domilandii. Nie zawiodłam się. Na stronie sklepu można przeczytać między innymi: "Naszym celem jest profesjonalna sprzedaż odzieży, butów, pościeli i akcesoriów dla niemowląt oraz dzieci". Jako klient potwierdzam: cel realizowany jest idealnie. W pierwszej chwili kontaktu z serwisem, który znalazłam poszukując ubrań dziecięcych, zauważyłam ponadprzeciętną staranność w realizacji wyglądu samego sklepu internetowego. Dopracowane opisy, profesjonalne zdjęcia, przejrzysty layout, dostępność płatności powiązanych z allegro, a nawet film instruktażowy o tym, jak kupować kok po kroku. Widać, że firma dba o komfort i wygodę klienta, chce, by zakupy były łatwe i przyjemne. Dla mnie - rewelacja. Wkrótce po złożeniu zamówienia i wpłacie należności, otrzymałam maila z informacją, że przedmioty zostały wysłane. Nie minęły trzy dni robocze od mojej wizyty w sklepie, a urocze sweterki dla dziecka miałam w domu. Często robię zakupy w internecie, są miejsca, w których kupuję tylko raz, są i takie, gdzie mimo kuszącej oferty, nie kupuję nic, ponieważ razi mnie "bylejakość" samego serwisu lub czasochłonny proces rejestracji i zamawiania. Domilandia jest zdecydowanie najprzyjaźniejszym klientowi sklepem internetowym jaki znam. Prócz profesjonalnej strony www i świetnie zorganizowanej obsługi, sklep może się szczycić wysokiej jakości towarem w konkurencyjnych cenach i szerokim wyborem sposobów płatności, a w razie pytań czy wątpliwości bez problemu można się skontaktować z pracownikiem sklepu dogodną dla siebie drogą (telefon, mail, gg, skype lub formularz kontaktowy). Uważam, że powinno się rozpowszechniać opinie i promować takie sklepy, bowiem wysoka jakość kompleksowej obsługi jest jak najbardziej w cenie i osobiście chciałabym, by wszystkie sklepy były tak profesjonalne jak Domilandia.