„Konia z rzędem” temu, kto wyjaśni jak w danym dniu w godzinach 22.30-22.40 można proponować obejrzenie serialu „Świry” o godzinie 20 -tej ??? Ta sytuacja miała właśnie miejsce. Oglądałam sobie film „Trójkąt Bermudzki”, który rozpoczął się o godzinie 21- ej, ciekawy (lubię filmy tego typu). Do reklam zdążyłam się już przyzwyczaić na tyle, aby uznać je za normalność, mimo iż zawsze są dla mnie denerwujące, zwłaszcza, że pojawiają się w najciekawszym momencie filmu. Na tym kanale nie trwają one jeszcze zbyt długo i to uważam za duży PLUS dla tej stacji - oferta czasu reklamowego nie dobija widza, czas trwania jest do przyjęcia na tle np. Polsatu. O godz. 22.35 leciał właśnie taki stosunkowo krótki blok reklamowy, który zawierał także propozycje filmów do obejrzenia. Jakże się zdziwiłam, gdy lektor wypowiada zdanie „Świry dziś o 20- ej na kanale Universal Chanel” – rozbawiło mnie to, przecież jest teraz godzina po 22- ej! Czyżby Trójkąt Bermudzki dopadł ten kanał?! A może to emisja z równoległej czasoprzestrzeni z przeszłości – wg teorii Einsteina! Oj, pracownicy stacji, emitujcie reklamy z głową a nie rutynowo. Często słyszy się opinię, że reklamy kłamią – ta emisja dała namacalny dowód. Wiedza i kompetencje zwykle idą w parze – tutaj jedno i drugie zawiodło, rutyna zgubiła niektórych pracowników tej stacji. Reklama, jeśli nawet nie jest do końca prawdziwa, to przynajmniej sens powinna zachować.
„Konia z rzędem” temu, kto wyjaśni jak w danym dniu w godzinach 22.30-22.40 można proponować obejrzenie serialu „Świry” o godzinie 20 -tej ??? Ta sytuacja miała właśnie miejsce. Oglądałam sobie film „Trójkąt Bermudzki”, który rozpoczął się o godzinie 21- ej, ciekawy (lubię filmy tego typu). Do reklam zdążyłam się już przyzwyczaić na tyle, aby uznać je za normalność, mimo iż zawsze są dla mnie denerwujące, zwłaszcza, że pojawiają się w najciekawszym momencie filmu. Na tym kanale nie trwają one jeszcze zbyt długo i to uważam za duży PLUS dla tej stacji - oferta czasu reklamowego nie dobija widza, czas trwania jest do przyjęcia na tle np. Polsatu. O godz. 22.35 leciał właśnie taki stosunkowo krótki blok reklamowy, który zawierał także propozycje filmów do obejrzenia. Jakże się zdziwiłam, gdy lektor wypowiada zdanie „Świry dziś o 20- ej na kanale Universal Chanel” – rozbawiło mnie to, przecież jest teraz godzina po 22- ej! Czyżby Trójkąt Bermudzki dopadł ten kanał?! A może to emisja z równoległej czasoprzestrzeni z przeszłości – wg teorii Einsteina! Oj, pracownicy stacji, emitujcie reklamy z głową a nie rutynowo. Często słyszy się opinię, że reklamy kłamią – ta emisja dała namacalny dowód. Wiedza i kompetencje zwykle idą w parze – tutaj jedno i drugie zawiodło, rutyna zgubiła niektórych pracowników tej stacji. Reklama, jeśli nawet nie jest do końca prawdziwa, to przynajmniej sens powinna zachować.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.