Dworzec Główny PKP w Katowicach

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

04.06.2013r. o 10:35...
04.06.2013r. o 10:35 przyszłam na Dworzec Główny w Katowicach w celu zakupienia biletu na podróż relacji Sosnowiec Główny – Lublin, jak również biletu powrotnego.Kasy biletowe są po prawej stronie od wejścia do Hali Dworca. Przy trzech pierwszych kasach PKP Intercity byli obsługiwani kilenci, podeszłam więc do pierwszej wolnej. Kasjerka o imieniu Barbara niezwłocznie powiedziała mi dzień dobry. Poprosiłam o bilet relacji Sosnowiec Główny – Lublin (data wyjazdu 05.06.2013 o godzinie 9:21) oraz o bilet powrotny Lublin-Sosnowiec Główny (data wyjazdu 07.06.2013 o godzinie 13:55).Kasjerka zapytała mnie czy będę płacić kartą czy gotówką. Z uwagi na to, że słabo słyszałam panią kasjerkę (nie słyszałam kasjerki z mojej kasy, natomiast słyszałam kasjerkę z kasy obok), poprosiłam panią Barbarę o mówienie głośniej i powtórzenie pytania skierowanego do mnie. Pani kasjerka przyjęła moję prośbę ze zrozumieniem i przysunęła się krzesłem bliżej mikrofonu. Już potem było wszystko w porządku (słyszałam ją dobrze). Po ponownie zadanym pytaniu odpowiedziałam, że będę płacić kartą. Następnie kasjerka przystąpiła do wpisywania zamówienia do systemu, powtarzając przy tym szczegóły mojego zamówienia i prosiła o potwierdzenie, że dobrze zapamięta. Po wydrukowaniu biletów i zapłaceniu za nie kartą płatniczą, o 10:41 odeszlam od kasy. Sprawdziłam jeszcze czy bilety miałam wystawine na taką relację jaką chciałam. Wszystko było w porządku. Czas obsługi przy kasie trwał ok. 5 minut.

Anna_4766

09.06.2013

Placówka

Katowice, Plac Szewczyka 1

Nie zgadzam się (0)
Dworzec katowicki podczas...
Dworzec katowicki podczas obserwacji był w przebudowie, dlatego moja ocena dotyczy dworca tymczasowego. Po przybyciu na dworzec widzę 4 kasy, z tego tylko dwie są otwarte. Z tego co zauważyłam, brakuje kasy całodobowej, co jest niewłaściwe w przypadku tak ogromnego dworca, obsługującego miliony Ślązaków. Kolejki mimo wczesnej pory były gigantyczne. Brakuje czytelnej informacji na temat godzin otwarcia kas. Kolejna miała być otwarta o 6:00. Ale o 6:05 dalej była zamknięta. Gdy w końcu udało mi się dostać do kasy, pani kasjerka zawiodła mnie swoim zachowaniem. Nie słyszałam ani słowa jej z ust. Kłopoty z systemem nagłośnienia czy złośliwość? Pasażer dokonujący kupna biletów przede mną miał jakieś problemy z informacjami na temat godzin odjazdów. Spędził w okienku chyba 7 minut. Dworzec jest jak na dworzec dość czysty. Można tu się zaopatrzyć w kiosku, kantorze, kwiaciarni. Toaleta znajduje się na zewnątrz. Perony są dobrze oznakowane, prowadzące do nich schody - szerokie. Na peronach są kasy sprzedające bilety. Z dworca odjeżdża dużo pociągów i można łatwo dostać się stąd w dowolne miejsce w Polsce.

Katarzyna_2762

11.08.2011

Placówka

Katowice, Plac Szewczyka 1

Nie zgadzam się (2)

Dworzec Główny PKP w Katowicach

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dworzec Główny PKP w Katowicach?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

04.06.2013r. o 10:35...
04.06.2013r. o 10:35 przyszłam na Dworzec Główny w Katowicach w celu zakupienia biletu na podróż relacji Sosnowiec Główny – Lublin, jak również biletu powrotnego.Kasy biletowe są po prawej stronie od wejścia do Hali Dworca. Przy trzech pierwszych kasach PKP Intercity byli obsługiwani kilenci, podeszłam więc do pierwszej wolnej. Kasjerka o imieniu Barbara niezwłocznie powiedziała mi dzień dobry. Poprosiłam o bilet relacji Sosnowiec Główny – Lublin (data wyjazdu 05.06.2013 o godzinie 9:21) oraz o bilet powrotny Lublin-Sosnowiec Główny (data wyjazdu 07.06.2013 o godzinie 13:55).Kasjerka zapytała mnie czy będę płacić kartą czy gotówką. Z uwagi na to, że słabo słyszałam panią kasjerkę (nie słyszałam kasjerki z mojej kasy, natomiast słyszałam kasjerkę z kasy obok), poprosiłam panią Barbarę o mówienie głośniej i powtórzenie pytania skierowanego do mnie. Pani kasjerka przyjęła moję prośbę ze zrozumieniem i przysunęła się krzesłem bliżej mikrofonu. Już potem było wszystko w porządku (słyszałam ją dobrze). Po ponownie zadanym pytaniu odpowiedziałam, że będę płacić kartą. Następnie kasjerka przystąpiła do wpisywania zamówienia do systemu, powtarzając przy tym szczegóły mojego zamówienia i prosiła o potwierdzenie, że dobrze zapamięta. Po wydrukowaniu biletów i zapłaceniu za nie kartą płatniczą, o 10:41 odeszlam od kasy. Sprawdziłam jeszcze czy bilety miałam wystawine na taką relację jaką chciałam. Wszystko było w porządku. Czas obsługi przy kasie trwał ok. 5 minut.