Nie wspominam dobrze kontaktu z infolinią Millenium - po zamknięciu konta otrzymałam telefon z infolinii z pytaniem co jest powodem zamknięcia konta. Jednocześnie pracownica próbowała mnie namówić do zostania w tym banku oferując różne możliwości. Rozmowa trwała bardzo długo, jedynym sposobem na zakończenie szybsze byłoby niekulturalne rozłączenie się - do Pani nie docierało że nie jestem zainteresowana i w kółko powtarzała to samo. Była bardzo kulturalna i uprzejma ale w mojej opinii za bardzo nachalna
Sklep komputerowy Millenium zlokalizowany przy ulicy Wolności, jest bardzo dobrze widoczny, ponieważ znajduje się tuż przy ulicy oraz jest bardzo dobrze oznakowany. Przed sklepem brakuje jednak miejsc, gdzie można byłoby zaparkować auto. Wnętrze lokalu nie jest zbyt duże, jednak towar jest dobrze wyeksponowany i do każdego sprzętu jest swobodny dostęp. W lokalu panuje porządek, co widać głównie po ekspozycji, która nie jest zakurzona. Ceny towaru kształtują się na raczej wysokim poziomie. Obsługa nie jest zbytnio sympatyczna i sama z siebie nie podejdzie, aby zaproponować klientom pomoc. Stanowisko obsługi klientów było zadbane i wyglądało prawidłowo.
Personel potrafił kompetentnie odpowiedzieć na pytania klientów, ale był niesympatyczny.
Nie wspominam dobrze kontaktu z infolinią Millenium - po zamknięciu konta otrzymałam telefon z infolinii z pytaniem co jest powodem zamknięcia konta. Jednocześnie pracownica próbowała mnie namówić do zostania w tym banku oferując różne możliwości. Rozmowa trwała bardzo długo, jedynym sposobem na zakończenie szybsze byłoby niekulturalne rozłączenie się - do Pani nie docierało że nie jestem zainteresowana i w kółko powtarzała to samo. Była bardzo kulturalna i uprzejma ale w mojej opinii za bardzo nachalna
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.