Millenium

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Nie wspominam dobrze...
Nie wspominam dobrze kontaktu z infolinią Millenium - po zamknięciu konta otrzymałam telefon z infolinii z pytaniem co jest powodem zamknięcia konta. Jednocześnie pracownica próbowała mnie namówić do zostania w tym banku oferując różne możliwości. Rozmowa trwała bardzo długo, jedynym sposobem na zakończenie szybsze byłoby niekulturalne rozłączenie się - do Pani nie docierało że nie jestem zainteresowana i w kółko powtarzała to samo. Była bardzo kulturalna i uprzejma ale w mojej opinii za bardzo nachalna

Klient_5NBM

15.10.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Sklep komputerowy Millenium...
Sklep komputerowy Millenium zlokalizowany przy ulicy Wolności, jest bardzo dobrze widoczny, ponieważ znajduje się tuż przy ulicy oraz jest bardzo dobrze oznakowany. Przed sklepem brakuje jednak miejsc, gdzie można byłoby zaparkować auto. Wnętrze lokalu nie jest zbyt duże, jednak towar jest dobrze wyeksponowany i do każdego sprzętu jest swobodny dostęp. W lokalu panuje porządek, co widać głównie po ekspozycji, która nie jest zakurzona. Ceny towaru kształtują się na raczej wysokim poziomie. Obsługa nie jest zbytnio sympatyczna i sama z siebie nie podejdzie, aby zaproponować klientom pomoc. Stanowisko obsługi klientów było zadbane i wyglądało prawidłowo. Personel potrafił kompetentnie odpowiedzieć na pytania klientów, ale był niesympatyczny.

Marlon

09.12.2011

Placówka

Kołobrzeg, Wolności

Nie zgadzam się (1)

Millenium

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Millenium?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie wspominam dobrze...
Nie wspominam dobrze kontaktu z infolinią Millenium - po zamknięciu konta otrzymałam telefon z infolinii z pytaniem co jest powodem zamknięcia konta. Jednocześnie pracownica próbowała mnie namówić do zostania w tym banku oferując różne możliwości. Rozmowa trwała bardzo długo, jedynym sposobem na zakończenie szybsze byłoby niekulturalne rozłączenie się - do Pani nie docierało że nie jestem zainteresowana i w kółko powtarzała to samo. Była bardzo kulturalna i uprzejma ale w mojej opinii za bardzo nachalna