AquaBoro

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Obsługa niekompetentna, nieposiada...
Obsługa niekompetentna, nieposiada podstaw wiedzy, niezbędnego minimum koniecznego do prowadzenia sklepu w branży zoologicznej.Miejsce obskurne, duży bałagan, asortyment sklepu raczej skromny.

Paweł_1929

19.06.2014

Placówka

Opole, Grota Roweckiego 17

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się w celu zrobienia zakupów przeznaczonych dla pupila brata. Zupełnie nie znam się na produktach zoologicznych, stąd bardzo wysoka ocena dla personelu, który bardzo mi pomógł w wyborze odpowiedniego produktu. Pracownicy świetnie znają cały asortyment sklepu i udzielają szczegółowych informacji na jego temat. Przy okazji są bardzo mili i przyjaźnie nastawieni wobec klienta. Oferta sklepu jest bogata, a ceny nie są wysokie. Od razu zostałam obsłużona i wszytsko sprawnie przebiegło. Sklep jest duży i wspaniale urządzony. Wszystko jest estetyczne, a przy okazji zakupów można oglądnąć różnobarwne zwierzęta.

Opol_Anka

16.07.2011

Placówka

Opole, Grota Roweckiego 17

Nie zgadzam się (1)

AquaBoro

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż AquaBoro?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa niekompetentna, nieposiada...
Obsługa niekompetentna, nieposiada podstaw wiedzy, niezbędnego minimum koniecznego do prowadzenia sklepu w branży zoologicznej.Miejsce obskurne, duży bałagan, asortyment sklepu raczej skromny.