Optima

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W hotelu Optima...
W hotelu Optima zatrzymałam się na 3 noce. Tydzień wcześniej zadzwoniłam pod numer znaleziony w Internecie - był wspólny dla kilku hoteli, a ja byłam zainteresowana hotelem Optima oraz drugim, ponieważ ceny za nocleg w obu miejscach były atrakcyjne. Pan szybko ustalił, że pokój jednoosobowy w Optima jest wolny i wysłał od razu do mnie e-maila ze szczegółami dotyczącymi rezerwacji oraz danymi do wpłaty zaliczki. Odpowiedział szczegółowo na wszystkie moje pytania, byłam bardzo zadowolona z obsługi telefonicznej. Na miejscu obsługa w recepcji również była bardzo miła. Panie pracowały szybko i sprawnie, były ponadto rozmowne, ale nienachalne - taką obsługę preferuję. Hotel jest przytulny, pokój miał estetyczny wygląd, wszystko było tak jak być powinno (czyli ciepła woda w łazience, działający Internet przewodowy i bezprzewodowy, winda, bezpłatny parking, telewizor) i zgodnie z opisem zamieszczonym w Internecie. Nie mam żadnych zastrzeżeń do tego miejsca, w przyszłości chętnie zatrzymałabym się tam ponownie.

zarejestrowany-uzytkownik

15.07.2011

Placówka

Kraków, Malborska 56

Nie zgadzam się (3)

Optima

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Optima?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W hotelu Optima...
W hotelu Optima zatrzymałam się na 3 noce. Tydzień wcześniej zadzwoniłam pod numer znaleziony w Internecie - był wspólny dla kilku hoteli, a ja byłam zainteresowana hotelem Optima oraz drugim, ponieważ ceny za nocleg w obu miejscach były atrakcyjne. Pan szybko ustalił, że pokój jednoosobowy w Optima jest wolny i wysłał od razu do mnie e-maila ze szczegółami dotyczącymi rezerwacji oraz danymi do wpłaty zaliczki. Odpowiedział szczegółowo na wszystkie moje pytania, byłam bardzo zadowolona z obsługi telefonicznej. Na miejscu obsługa w recepcji również była bardzo miła. Panie pracowały szybko i sprawnie, były ponadto rozmowne, ale nienachalne - taką obsługę preferuję. Hotel jest przytulny, pokój miał estetyczny wygląd, wszystko było tak jak być powinno (czyli ciepła woda w łazience, działający Internet przewodowy i bezprzewodowy, winda, bezpłatny parking, telewizor) i zgodnie z opisem zamieszczonym w Internecie. Nie mam żadnych zastrzeżeń do tego miejsca, w przyszłości chętnie zatrzymałabym się tam ponownie.