PMB

(3.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, oferta i cena.

Kamil_778

01.09.2013

Placówka

Suwałki, SEJNEŃSKA

Nie zgadzam się (0)
Tydzień temu kupiłam...
Tydzień temu kupiłam wanne w tym markecie, spotkałam się z miłą obsługą, jeden z Panów doniósł mi wannę aż do kasy, sklep był czysty, wszystko dobrze oznaczone oferta atrakcyjna. Jednak jak się okazało po tygodniu, pracownik zapomniał dołączyc do wanny zestawu montażowego, myślałam, że będę musiała składać reklamację i będzie to trwać wieczność a tu jak się okazało - zero problemów - przez telefon wyjaśniłam sprawę a jak zajechałam do sklepu bez problemu otrzymałam brakujące elementy. POLECAM

zarejestrowany-uzytkownik

13.09.2011

Placówka

Suwałki, SEJNEŃSKA

Nie zgadzam się (1)
Jestem pozytywnie zaskoczona...
Jestem pozytywnie zaskoczona jakością usług oferowanych przez ten market budowlany. Wszyscy ekspedienci są bardzo mili, podchodzą do klienta i oferują swoją pomoc - fachową pomoc. W sklepie jest wszystko co potrzebne do remontu a co najważniejsze jak szukałam farby do ścian okazało się, że w tym sklepie jest ona o 20 zł tańsza za puszkę niż w każdym innym sklepie w Suwałkach. Będę tam robić zakupy na pewno.

zarejestrowany-uzytkownik

12.07.2011

Placówka

Suwałki, SEJNEŃSKA

Nie zgadzam się (2)

PMB

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PMB?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, oferta i cena.