Papuga

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Restauracja w drogim...
Restauracja w drogim hotelu - w sam raz na biznesowy obiad z ważnym klientem. Niestety - do czasu aż okaże się, że na kelnera trzeba długo czekać aby przyjął zamówienie. Po kolejnych upływających minutach przychodzi kolejny informując, że koleżanka źle zanotowała i czy może jeszcze raz przyjąć zamówienie. Po dłuższym okresie czekania po kolei przynoszono zamawiane dania nie myląc ich. Jedzenie zrekompensowało początkowe problemy z obsługą - było rewelacyjne. W międzyczasie zaczął nas obsługiwać kolejny kelner - tym razem profesjonalny. Potrafił wszystkie problemy obrócić w żart, zaproponować właściwie deser, kawę. Lokal do polecenia - jeśli trafi się na właściwą obsługę. W przeciwnym wypadku gospodarzowi spotkanie może być wstyd z powodu wyboru miejsca na obiad. Mnie to spotkało ale na szczęście skończyło się dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

09.07.2011

Placówka

Bielsko-Biała, Zapora 3

Nie zgadzam się (8)

Papuga

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Papuga?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.