Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Papuga
Treść opinii: Restauracja w drogim hotelu - w sam raz na biznesowy obiad z ważnym klientem. Niestety - do czasu aż okaże się, że na kelnera trzeba długo czekać aby przyjął zamówienie. Po kolejnych upływających minutach przychodzi kolejny informując, że koleżanka źle zanotowała i czy może jeszcze raz przyjąć zamówienie. Po dłuższym okresie czekania po kolei przynoszono zamawiane dania nie myląc ich. Jedzenie zrekompensowało początkowe problemy z obsługą - było rewelacyjne. W międzyczasie zaczął nas obsługiwać kolejny kelner - tym razem profesjonalny. Potrafił wszystkie problemy obrócić w żart, zaproponować właściwie deser, kawę. Lokal do polecenia - jeśli trafi się na właściwą obsługę. W przeciwnym wypadku gospodarzowi spotkanie może być wstyd z powodu wyboru miejsca na obiad. Mnie to spotkało ale na szczęście skończyło się dobrze.