ŚwiatKarm

(3.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy zakupu artykułów dla zwierząt. Podczas zakupu wykorzystałam talon zniżkowy groupon. Moje zamówienie zostało złożone w terminie, jednak nie posiadałam środków na koncie, którymi mogłabym zapłacić za przesyłkę, musiałam zaczekać na wypłatę. Według informacji ze strony, czas wpłaty to 14 dni (w tym czasie upłynął termin składania zamówień). Po tygodniu dostałam informację, że moje zamówienie zostało anulowane ponieważ nie wpłynęła wpłata za przesyłkę. Bardzo się zdenerwowałam, ponieważ zrealizowałam kupon, a oni po prostu cofnęli moje zamówienie ale kod kuponu już znali i nie mam pewności czy nie został przez nich zrealizowany. Moja reklamacja nie została przyjęta. Pieniądze przepadły, tak jak i talon. NIE POLECAM!

CiociaKlocia

16.05.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Skorzystałam z zakupów...
Skorzystałam z zakupów grupowych do sklepu internetowego Świat karm. Trochę miałam obawy przed zakupami w tym sklepie, jednak zaryzykowałam. Gdy robiłam zakupy akurat była promocja na karmę, którą kupuję. Dodatkowo dostałam na każdy zakupiony produkt 5 % upustu. Paczka została wysłana zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy. Przesyłka została dobrze zapakowana, a dodatkowo mój psiak dostał gratisowe przysmaki. Z pierwszych zakupów byłam na prawdę bardzo zadowolona.

zarejestrowany-uzytkownik

04.10.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Kupowałam w sklepie...
Kupowałam w sklepie jedzenie dla pupila dla nieskomputeryzowanego członka rodziny. Sprzedawcę wybrałam, bo miał w ofercie 10 kilogramowe paczki kociego suchego jedzenia. Kupowałam za pośrednictwem Allegro. Na początek wady - mało czytelne opisy aukcji - strona o mnie nie wnosi właściwie niczego nowego, nie informuje o niczym, oprócz tego, jak interpretować tytuły aukcji tego sprzedającego. Na stronie aukcji trzeba najpierw przejść przez informację, co firma w ofercie, zanim dojdzie się do właściwego opisu produktu. Opisy dość rzetelne i dokładne, dobre zdjęcia pokazujące opakowania towaru. Zamieszczone są też informacje praktyczne, na przykład jak karmić zwierzęta. Sprzedający przyciąga promocjami, przy moim zakupie dostałam jeszcze kilogram jedzenia gratis, przy zakupie powyżej 49 zł jest gratisowa przesyłka - ponieważ kupowałam za pond 100 nie musiałam już płacić za przesyłkę. Towar i przesyłka - wszystko zgodnie z opisem. Komunikacja ze sprzedającym zredukowana do minimum - kupiłam, zapłaciłam, paczka przyszła, bez żadnym powiadomień ani informacji. Dostawa bardzo szybka, paczka była w ciągu kilku dni. Sprzedawca wysłał pod wskazany adres, inny niż mój. Wysyłka kurierem.

Astrum

07.07.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)

ŚwiatKarm

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ŚwiatKarm?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy zakupu artykułów dla zwierząt. Podczas zakupu wykorzystałam talon zniżkowy groupon. Moje zamówienie zostało złożone w terminie, jednak nie posiadałam środków na koncie, którymi mogłabym zapłacić za przesyłkę, musiałam zaczekać na wypłatę. Według informacji ze strony, czas wpłaty to 14 dni (w tym czasie upłynął termin składania zamówień). Po tygodniu dostałam informację, że moje zamówienie zostało anulowane ponieważ nie wpłynęła wpłata za przesyłkę. Bardzo się zdenerwowałam, ponieważ zrealizowałam kupon, a oni po prostu cofnęli moje zamówienie ale kod kuponu już znali i nie mam pewności czy nie został przez nich zrealizowany. Moja reklamacja nie została przyjęta. Pieniądze przepadły, tak jak i talon. NIE POLECAM!