Ostatnio jestem częstym gościem w sklepie Humanic - tym razem odbierałam buty od reklamacji.
Sklep jest duży, przestronny, uporządkowany i czysty. Spory wybór towaru, po wejściu do sklepu zauważyłam, że część butów jest już przeceniona, więc postanowiłam się rozejrzeć. Zauważyłam bardzo fajne klapki, przymierzyłam jeden, był dobry, poprosiłam więc pracownicę o przyniesienie drugiego z pary. Sprzedawczyni była bardzo miła, kontaktowa, umiała złapać kontakt z klientem. Jej rola nie ograniczyła się wyłącznie do przyniesienia buta do przymiarki, ale dopytała też o moje wrażenia, jak leży, skomentowała mój wybór, utwierdziła mnie w nim. Po prostu sprzedawca jak się patrzy!
Niestety pracownica przy kasie miała zdecydowanie inne podejście do klienta. Była ponura, milcząca, z grobową miną przyniosła mi z zaplecza naprawione buty i przyjęła płatność za klapki.
Wizytę oceniam pozytywnie, ale kasjerka zdecydowanie psuje to wrażenie.
Panie uprzejme ,chętne do pomocy,można zostawic na kilka godzin wybrane obuwie przy kasie i wrócic po nie w określonym czasie.Zawsze przywitaja uśmiechem .Polecam!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.