Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Humanic
Treść opinii: Ostatnio jestem częstym gościem w sklepie Humanic - tym razem odbierałam buty od reklamacji. Sklep jest duży, przestronny, uporządkowany i czysty. Spory wybór towaru, po wejściu do sklepu zauważyłam, że część butów jest już przeceniona, więc postanowiłam się rozejrzeć. Zauważyłam bardzo fajne klapki, przymierzyłam jeden, był dobry, poprosiłam więc pracownicę o przyniesienie drugiego z pary. Sprzedawczyni była bardzo miła, kontaktowa, umiała złapać kontakt z klientem. Jej rola nie ograniczyła się wyłącznie do przyniesienia buta do przymiarki, ale dopytała też o moje wrażenia, jak leży, skomentowała mój wybór, utwierdziła mnie w nim. Po prostu sprzedawca jak się patrzy! Niestety pracownica przy kasie miała zdecydowanie inne podejście do klienta. Była ponura, milcząca, z grobową miną przyniosła mi z zaplecza naprawione buty i przyjęła płatność za klapki. Wizytę oceniam pozytywnie, ale kasjerka zdecydowanie psuje to wrażenie.