PKP Żagań

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy zakupu biletu w kasie. Była godzina ok. 5.00 rano podszedłem do okienka kasy i przywitałem Pania kasjerkę, odpowiedzi nie usłyszałem. Poprosiłem o bilet do Warszawy podałem godziny odjazdów pociągów z poszczególnych stacji (przesiadek). Kasjerka pyta się mnie "czym Pan jedzie" więc zdziwiony odpowiedziałem że jestem na dworcu PKP i jadę pociągiem, więc ona do mnie jakie to są pociągi (jakich przewoźników). Ja niestety tego nie wiedziałem i Pani w kasie potraktowała mnie bardzo nie miło, powiedziała, że moim obowiązkiem jest wiedzieć na jakiego przewoźnika będę się przesiadał. Pierwszy raz się spotkałem z czymś takim. Przecież mają wszystko w komputerach. Po prostu nie chciało się jej mnie obsłużyć.

Klif.

01.07.2011

Placówka

Żagań, Kolejowa

Nie zgadzam się (0)

PKP Żagań

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Żagań?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy zakupu biletu w kasie. Była godzina ok. 5.00 rano podszedłem do okienka kasy i przywitałem Pania kasjerkę, odpowiedzi nie usłyszałem. Poprosiłem o bilet do Warszawy podałem godziny odjazdów pociągów z poszczególnych stacji (przesiadek). Kasjerka pyta się mnie "czym Pan jedzie" więc zdziwiony odpowiedziałem że jestem na dworcu PKP i jadę pociągiem, więc ona do mnie jakie to są pociągi (jakich przewoźników). Ja niestety tego nie wiedziałem i Pani w kasie potraktowała mnie bardzo nie miło, powiedziała, że moim obowiązkiem jest wiedzieć na jakiego przewoźnika będę się przesiadał. Pierwszy raz się spotkałem z czymś takim. Przecież mają wszystko w komputerach. Po prostu nie chciało się jej mnie obsłużyć.