Meblobuk

(3.18)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 12)

Przestrzegam przed tą...
Przestrzegam przed tą firmą. Jeszcze nie spotkałem tak niekompetentnej i niemiłej obsługi. Ignorancja właścicielki przypomina komunistyczne urzędniczki. Tzw montażyści nadają się do montowania boksów dla świń a nie mebli. Podczas montażu szafki doszło do przewiercenia instalacji elektrycznej i instalacji alarmowej. Montażyści nie powiedzieli żonie co się stało wręcz próbowali przekonać ją że to nie ich wina. Firma nie potrafiła zaproponować rozwiązania wręcz nakłaniała mnie do kompromisu, a po sprowadzeniu serwisanta i udokumentowaniu strat zamiast zwrócić mi pieniądze zażądali korekty faktury bo pani stwierdziła że za to płaci. Podczas montażu doszło do nieumyślnego rozszczelnienia instalacji gazowej. Całe szczęście że wraz z montażem kuchenki zamówiłem roczny przegląd instalacji gazowej. O skutkach nie chcę nawet myśleć. Po zamontowaniu blatów okazuje się że odległość od ściany jest za duża ( z jednej strony ponad centymetr z drugiej 7 mm co powoduje że szyba nie pokryje tego i pozostanie szpara). Grubość szyby 4mm – bez komentarza. Wykończenie zewnętrzne jest bardzo złej jakości. Pytanie dlaczego ta część blatu który jest zamawiany nie jest obrobiona fabrycznie. Wysokość szafek nie zgadza się z wysokością na projekcie wstępnym. Chodzi o zakrycie kolanka od okapu. (różnica 9.5 cm). Jaki sens jest chować okap w meblach kiedy wystaje kolanko? Źle spasowane drzwiczki szafki- Do regulacji. Osadzenie zlewu też pozostawia wiele do życzenia. Nie podłączyli mi kuchenki gazowej ponieważ paproki nie mają uprawnień, zostawili kuchenkę gazową bez podłączonej wtyczki elektrycznej nawet o tym nie informując. Poza tym przywieźli listwę ledową używaną i nie działającą. Obecnie walczę o łaskawą wymianę blatów. Pani wielka, zamiast uwzględniać dobro klientów kieruje się czasem wspomnianych nieudacznych montażystów i bezczelnie kłamie że nie może dostać blatów, podczas gdy zadzwoniłem do pierwszej lepszej hurtowni blatów okazuje się że blaty są od reki , mało tego w cenie siedemdziesięciu paru złotych za metr gdzie Meblobuk liczy sobie 240. Porażka. Jak najdalej od tego czegoś...Sprawa najprawdopodobniej skończy się w sądzie.

Niezweryfikowany Klient_VUe4

15.12.2020

Placówka

Szczecin, Bohaterów Warszawy

Nie zgadzam się (1)
Bardzo nam się...
Bardzo nam się podobał sposób obsługi projektantów. Brali każdą naszą wątpliwość pod lupę by nasza kuchnia była wymarzoną.

zarejestrowany-uzytkownik

15.01.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz zderzyłam...
Pierwszy raz zderzyłam się z wykonaniem mebli drewnianych na zamówienie, czysto pod projekt. Pani zajmująca się niesamowicie dobrze wytłumaczyła miwszystko nawet rzeczy z których nie zdawałam sobie sprawy. Dzięki temu pozyskałam super kuchnię, trochę wiedzy zwłaszcza za co zapłaciłam. Polecam serdecznie, super profesjonalizm

zarejestrowany-uzytkownik

24.08.2018

Placówka

Szczecin, Bohaterów Warszawy

Nie zgadzam się (0)
ODRADZAM TĘ FIRMĘ....
ODRADZAM TĘ FIRMĘ. Pani obsługująca mnie zaproponowała ładną kuchnię o określonej cenie, jednakże przy finalizacjo zamówienia okazało się, że cena jest dwa razy wyższa, niż uprzednio uzgodniona. Pani bardzo niekompetentna osoba, zamiast spróbować załagodzić sytuację i zaproponować jakieś rozsądne rozwiązanie, oznajmiła mi, że jej nie zależy na sprzedaży kuchni i klientach, co zresztą dało się odczuć. Zdecydowanie wszystkim odradzam ten sklep bo nastawieni są na podwajanie cen zasłaniając się tym, że nie doliczyli np. zawiasów, cargo, które były w kuchni już zamontowane. Jeżeli nie chcecie być potraktowani jak niechciany klient, omijajcie firmę duzy łukiem

zarejestrowany-uzytkownik

16.01.2016

Placówka

Poznań, Skórzewo

Nie zgadzam się (4)
W firmie Meblobuk...
W firmie Meblobuk zamówiłem kuchnie na wymiar, pracownik tej firmy pobrał wymiary i przygotował projekt. Wszystko było ok, aż do montażu gdy okazało się, że projektantka pomyliła się o 20cm w wymiarowaniu i podejścia wody i ścieków wyszły w osi ścianki między dwoma szafkami. I zapomniała poinformować mnie o tym, że trzeba przerobić komin wentylacyjny. W kominie trzeba było wykuć większy otwór co groziło zniszczeniem gotowej kuchni oraz płyty indukcyjnej. Firma nie była w stanie zaproponować rozwiązania jak można naprawić powyższe problemy. Pani Kierownik ze sklepu nie potrafiła w żaden sposób wpłynąć na projektantke i pracowników w firmie. Po kilku tygodniach chciałem domówić drzwi do pawlacza i stolik kuchenny, zadzwoniłem z tym do firmy. Na jakąś reakcje czekałem DWA MIESIĄCE, w końcu gdy sam zaprojektowałem jedno i drugie i zamówiłem to wyceniono montaż pawlacza na 400zł a cena samego produktu to 284zł. Po jakimś czasie zareklamowałem front szuflad a było to dokładnie 07.11.2011 i do dziś czyli 07.03.2012 nie mogą, nie potrafią, niechcą tego naprawić. Podsumowując meble bardzo ładne ale obsługa poprostu FATALNA, GRA NIE WARTA ŚWIECZKI!! Jest zbyt wiele firm by tracić nerwy u takich partaczy!

yarrick

08.03.2012

Placówka

Szczecin, Bohaterów Warszawy

Nie zgadzam się (1)
Krótko po wejściu...
Krótko po wejściu do salonu obsługa zapytała, w czym może pomóc. Od razu przystąpiła do określenia preferencji klienta i zaprezentowała ofertę - począwszy od estetyki, na praktycznych rozwiązaniach kończąc. Brakowało nieco wiedzy i kreatywności oraz propozycji ciekawych rozwiązań - całą pracę odnośnie aranżacji zrzucono na klienta. Obsługa była jednak miła, choć mówiła zdecydowanie za dużo nie na temat. Sama ekspozycja robi wrażenie, jest rozbudowana i pokazuje najistotniejsze elementy i różnice pomiędzy nimi. Ciekawe dekoracje dodają kuchniom charakteru i pobudzają do tworzenia swojej wymarzonej. Ceny również są przystępne, a stosowane materiały i rozwiązani solidne. Oferta jest prokliencka i logicznie uwzględnia realia tworzenia kuchni w domu czy mieszkaniu.

SecretClient_2

08.01.2012

Placówka

Poznań, Skórzewo

Nie zgadzam się (9)
Polecam sklep Meblobuk...
Polecam sklep Meblobuk w Jarocinie. Są tam piękne meble z których każdy nawet ten wybredny wybierz cośdla siebie. Ceny trochę przerażają, ale za jakość warto zapłącićwięcej. Personel bardzo pomocny. Dobrze, że sklep jest otwarty także w soboty, co pozwala osobom pracującym w tygodniu na zrobienie w nim zakupów.

zarejestrowany-uzytkownik

19.10.2011

Placówka

Jarocin, Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (2)
Do salonu Meblobuk...
Do salonu Meblobuk wstąpiłem po tym jak zauważyłem na wystawie bardzo ładne szafki kuchenne. Bardzo spodobało mi się zarówno czyste i widne wnętrze, jak i sposób aranżacji lokalu. Można tu zaczerpnąć ciekawe pomysły i rozwiązania dla własnego wnętrza. W sklepie znajdują się pokazowe szafki i wzory materiałów. W lokalu panuje idealny porządek i przyjemny zapach. Personel salonu jest bardzo miły, poświęca wiele czasu i uwagi na to, aby klient czuł się ważny i doceniony. Widać , że zna się na aktualnych trendach i jest zaangażowany w obsługę. Czas oczekiwania jest niewielki, ponieważ nie ma tu kolejek, a obsługa pracuje bardzo sprawnie. Oferta salonu Meblobuk jest bardzo bogata, jednak ceny towaru kształtują się na nieco zbyt wysokim poziomie.

Marlon

29.06.2011

Placówka

Szczecin, Bohaterów Warszawy

Nie zgadzam się (5)

Meblobuk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Meblobuk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przestrzegam przed tą...
Przestrzegam przed tą firmą. Jeszcze nie spotkałem tak niekompetentnej i niemiłej obsługi. Ignorancja właścicielki przypomina komunistyczne urzędniczki. Tzw montażyści nadają się do montowania boksów dla świń a nie mebli. Podczas montażu szafki doszło do przewiercenia instalacji elektrycznej i instalacji alarmowej. Montażyści nie powiedzieli żonie co się stało wręcz próbowali przekonać ją że to nie ich wina. Firma nie potrafiła zaproponować rozwiązania wręcz nakłaniała mnie do kompromisu, a po sprowadzeniu serwisanta i udokumentowaniu strat zamiast zwrócić mi pieniądze zażądali korekty faktury bo pani stwierdziła że za to płaci. Podczas montażu doszło do nieumyślnego rozszczelnienia instalacji gazowej. Całe szczęście że wraz z montażem kuchenki zamówiłem roczny przegląd instalacji gazowej. O skutkach nie chcę nawet myśleć. Po zamontowaniu blatów okazuje się że odległość od ściany jest za duża ( z jednej strony ponad centymetr z drugiej 7 mm co powoduje że szyba nie pokryje tego i pozostanie szpara). Grubość szyby 4mm – bez komentarza. Wykończenie zewnętrzne jest bardzo złej jakości. Pytanie dlaczego ta część blatu który jest zamawiany nie jest obrobiona fabrycznie. Wysokość szafek nie zgadza się z wysokością na projekcie wstępnym. Chodzi o zakrycie kolanka od okapu. (różnica 9.5 cm). Jaki sens jest chować okap w meblach kiedy wystaje kolanko? Źle spasowane drzwiczki szafki- Do regulacji. Osadzenie zlewu też pozostawia wiele do życzenia. Nie podłączyli mi kuchenki gazowej ponieważ paproki nie mają uprawnień, zostawili kuchenkę gazową bez podłączonej wtyczki elektrycznej nawet o tym nie informując. Poza tym przywieźli listwę ledową używaną i nie działającą. Obecnie walczę o łaskawą wymianę blatów. Pani wielka, zamiast uwzględniać dobro klientów kieruje się czasem wspomnianych nieudacznych montażystów i bezczelnie kłamie że nie może dostać blatów, podczas gdy zadzwoniłem do pierwszej lepszej hurtowni blatów okazuje się że blaty są od reki , mało tego w cenie siedemdziesięciu paru złotych za metr gdzie Meblobuk liczy sobie 240. Porażka. Jak najdalej od tego czegoś...Sprawa najprawdopodobniej skończy się w sądzie.