Sklep o bardzo dużej powierzchni, sala sprzedaży zajmuje dwa poziomy. Można tam znaleźć chyba wszystko dla dzieci w różnym wieku, od narodzin do kilkulatków. Asortyment bardzo szeroki, różnych firm, tańszych polskich i droższych zagranicznych. Wszystko poukładane, ubranka ładnie wiszą. Zadbano o to by dzieci przychodzące z rodzicami nie nudziły się, mogą zatem pobawić się w specjalnym kąciku, gdzie jest stolik, kredki, kolorowanki, zabawki. Panie sprzedawczynie posiadają sporą wiedzę, choć są zbyt leniwe żeby podejść do klienta i pomóc, trzeba przerwać ich prywatne rozmowy i poprosić o pomoc. Generalnie jestem bardzo zadowolona z wizyty w tym sklepie.
Udałem się do sklepu Kaja w celu złożenia reklamacji na zakupiony w ubiegłym roku wózek dziecięcy. W sklepie było bardzo czysto, jasno i przyjemnie. Miła pani przywitała się ze mną i zapytała w czym może mi pomóc. Powiedziałem jej, że przyszedłem złożyć reklamację. Wtedy poprosiła jak mniemam kompetentnego pracownika. Pan przywitał się ze mną i zapytał co mam zamiar reklamować. Niestety nie potrafił fachowo nazwać i wpisać do protokołu poszczególnych części wózka. Musiałem z dzieckiem na ręku przynieść wózek z samochodu i sam zademonstrować co z nim jest nie tak. Pan nie raczył mi w tej czynności pomóc. Samo wypisanie protokołu zajęło panu z 10 minut, w międzyczasie pytał się kolejnych pracowników jak ma to zrobić. W końcu udało mu się spisać protokół z moją pomocą, gdyż nie do końca wiedział gdzie i co ma wpisać. Myślę, że tacy pracownicy nie powinni zabierać się za coś o czym nie mają pojęcia i nie tracić drogocennego czasu klientów, szczególnie z małym, 7 miesięcznym dzieckiem na ręku. Mimo wszystko polecam sam sklep, gdyż są w nim atrakcyjne ceny na produkty dla małych dzieci i można pohandlować dodatkowy upust:)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.