Kaja

(3.24)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Sklep o bardzo...
Sklep o bardzo dużej powierzchni, sala sprzedaży zajmuje dwa poziomy. Można tam znaleźć chyba wszystko dla dzieci w różnym wieku, od narodzin do kilkulatków. Asortyment bardzo szeroki, różnych firm, tańszych polskich i droższych zagranicznych. Wszystko poukładane, ubranka ładnie wiszą. Zadbano o to by dzieci przychodzące z rodzicami nie nudziły się, mogą zatem pobawić się w specjalnym kąciku, gdzie jest stolik, kredki, kolorowanki, zabawki. Panie sprzedawczynie posiadają sporą wiedzę, choć są zbyt leniwe żeby podejść do klienta i pomóc, trzeba przerwać ich prywatne rozmowy i poprosić o pomoc. Generalnie jestem bardzo zadowolona z wizyty w tym sklepie.

zalogowany_użytkownik

17.08.2011

Placówka

Gliwice, Żwirki i Wigury

Nie zgadzam się (2)
Udałem się do...
Udałem się do sklepu Kaja w celu złożenia reklamacji na zakupiony w ubiegłym roku wózek dziecięcy. W sklepie było bardzo czysto, jasno i przyjemnie. Miła pani przywitała się ze mną i zapytała w czym może mi pomóc. Powiedziałem jej, że przyszedłem złożyć reklamację. Wtedy poprosiła jak mniemam kompetentnego pracownika. Pan przywitał się ze mną i zapytał co mam zamiar reklamować. Niestety nie potrafił fachowo nazwać i wpisać do protokołu poszczególnych części wózka. Musiałem z dzieckiem na ręku przynieść wózek z samochodu i sam zademonstrować co z nim jest nie tak. Pan nie raczył mi w tej czynności pomóc. Samo wypisanie protokołu zajęło panu z 10 minut, w międzyczasie pytał się kolejnych pracowników jak ma to zrobić. W końcu udało mu się spisać protokół z moją pomocą, gdyż nie do końca wiedział gdzie i co ma wpisać. Myślę, że tacy pracownicy nie powinni zabierać się za coś o czym nie mają pojęcia i nie tracić drogocennego czasu klientów, szczególnie z małym, 7 miesięcznym dzieckiem na ręku. Mimo wszystko polecam sam sklep, gdyż są w nim atrakcyjne ceny na produkty dla małych dzieci i można pohandlować dodatkowy upust:)

leets

14.06.2011

Placówka

Nie zgadzam się (9)

Kaja

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kaja?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.