Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: Kaja
Treść opinii: Udałem się do sklepu Kaja w celu złożenia reklamacji na zakupiony w ubiegłym roku wózek dziecięcy. W sklepie było bardzo czysto, jasno i przyjemnie. Miła pani przywitała się ze mną i zapytała w czym może mi pomóc. Powiedziałem jej, że przyszedłem złożyć reklamację. Wtedy poprosiła jak mniemam kompetentnego pracownika. Pan przywitał się ze mną i zapytał co mam zamiar reklamować. Niestety nie potrafił fachowo nazwać i wpisać do protokołu poszczególnych części wózka. Musiałem z dzieckiem na ręku przynieść wózek z samochodu i sam zademonstrować co z nim jest nie tak. Pan nie raczył mi w tej czynności pomóc. Samo wypisanie protokołu zajęło panu z 10 minut, w międzyczasie pytał się kolejnych pracowników jak ma to zrobić. W końcu udało mu się spisać protokół z moją pomocą, gdyż nie do końca wiedział gdzie i co ma wpisać. Myślę, że tacy pracownicy nie powinni zabierać się za coś o czym nie mają pojęcia i nie tracić drogocennego czasu klientów, szczególnie z małym, 7 miesięcznym dzieckiem na ręku. Mimo wszystko polecam sam sklep, gdyż są w nim atrakcyjne ceny na produkty dla małych dzieci i można pohandlować dodatkowy upust:)