Kilka dni temu zarejestrowałam się telefonicznie na wizytę w poradni. Pielęgniarka powiedziała, abym przyszła około 7.40. Kilka minut przed czasem pojawiłam się w poradni. Drzwi od rejestracji były zamkniete. Na drzwiach wisiała informacja, że w poniedziałki rejestracja zaczyna się od godz 7.30. Poczekałam chwilę i około 7.45 postanowiłam wejść do gabinetu, mimo tego że był zamknięty. Nikt nie odpowiedział na moje pukanie więc nacisnełam klamkę i weszłam do środka. Znajdowały się tam trzy pielęgniarki. Zapytałam czy rejestracja jest już czynna. Jedna z pielęgniarek zapytała mnie z czym przyszłam. kiedy odpowiedziałam, że miałam zgłosić się do poradni na badania przed operacji, pielęgniarka poprosiła, abym weszła. Zaprosiła mnie do biurka, przy którym wypłniłam krótką ankietę. Pielęgniarka były kompetentą osobą i udzieliła mi dokładnych wskazówek gdzie mam się udać i jakie badania wykonać.
Moja dzisiejsza wizyta w poradni otolaryngologicznej był dosyć przyjemna. Jednak trochę zawiodłam się na tej poradni, ze względu na jej opóźnioną pracę. Zapewne gdybym sama nie weszła do pokoju z rejestracją zostałby on otwary dopiero około godziny 8. Te pół godziny w służbie zdrowia jest zazwyczaj traktowane jako czas na kawę i poranne pogaduchy personelu.
Kilka dni temu zarejestrowałam się telefonicznie na wizytę w poradni. Pielęgniarka powiedziała, abym przyszła około 7.40. Kilka minut przed czasem pojawiłam się w poradni. Drzwi od rejestracji były zamkniete. Na drzwiach wisiała informacja, że w poniedziałki rejestracja zaczyna się od godz 7.30. Poczekałam chwilę i około 7.45 postanowiłam wejść do gabinetu, mimo tego że był zamknięty. Nikt nie odpowiedział na moje pukanie więc nacisnełam klamkę i weszłam do środka. Znajdowały się tam trzy pielęgniarki. Zapytałam czy rejestracja jest już czynna. Jedna z pielęgniarek zapytała mnie z czym przyszłam. kiedy odpowiedziałam, że miałam zgłosić się do poradni na badania przed operacji, pielęgniarka poprosiła, abym weszła. Zaprosiła mnie do biurka, przy którym wypłniłam krótką ankietę. Pielęgniarka były kompetentą osobą i udzieliła mi dokładnych wskazówek gdzie mam się udać i jakie badania wykonać.
Moja dzisiejsza wizyta w poradni otolaryngologicznej był dosyć przyjemna. Jednak trochę zawiodłam się na tej poradni, ze względu na jej opóźnioną pracę. Zapewne gdybym sama nie weszła do pokoju z rejestracją zostałby on otwary dopiero około godziny 8. Te pół godziny w służbie zdrowia jest zazwyczaj traktowane jako czas na kawę i poranne pogaduchy personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.