Odwiedziłam to biuro, aby zrobić rozpoznanie co do świadczonych usług księgowych w związku z planowanym otworzeniem działalności gospodarczej. Jest to jedno z wielu biur znajdujących się w tym budynku, którego właściciel zajmuje się wynajmem pomieszczeń dla przedsiębiorców. Na drzwiach tabliczka godz urzędowania od poniedziałku do piątku 10-18.00. Weszłam, mały korytarzyk prowadzący do 2 pomieszczeń, w jednym klient załatwiający sprawę, w drugim 4 panie , pytam – można?, zaprasza jedna i od razu się mną zajmuje, ochoczo udziela informacji, pyta o różne sprawy związane z moim zamiarem, nawet gotowa wydrukować mi odpowiednie formularze, ale dziękuję bo już je mam wydrukowane w domu. Pytam o cenę, 170 zł brutto/ miesięcznie. Trudno mi powiedzieć czy to dużo, czy normalnie bo dopiero robię rozpoznanie, a z pewnością tego typu usługi nie należą do promocyjnych bo albo ktoś sam prowadzi sobie księgowość, albo musi skorzystać z usług specjalisty, otrzymuję wizytówkę, dziękuję i wychodzę. Lokal biura bardzo duży, przy wejściu wysoka ( ok. 1.40 m), długa drewniana lada , za nią biurko, przed nią stolik, 2 fotele do rozmowy z klientem, komputery i inny sprzęt biurowy, ład i porządek – jak na biuro przystało, bardzo jasno, schludnie . Obsługa miła, życzliwa, udzielająca wyczerpujących odpowiedzi, doradzającą najlepsze rozwiązania – raczej potwierdziła to co już wcześniej znalazłam w Internecie, nie przyszłam tu zupełnie zielona choć wszystkiego nie wiedziałam. Czy tu wrócę to się okaże, dopiero rozpoznaję sytuację.Jak na pierwszy kontakt z tego typu usługą przyczepić się nie mam do czego.
Odwiedziłam to biuro, aby zrobić rozpoznanie co do świadczonych usług księgowych w związku z planowanym otworzeniem działalności gospodarczej. Jest to jedno z wielu biur znajdujących się w tym budynku, którego właściciel zajmuje się wynajmem pomieszczeń dla przedsiębiorców. Na drzwiach tabliczka godz urzędowania od poniedziałku do piątku 10-18.00. Weszłam, mały korytarzyk prowadzący do 2 pomieszczeń, w jednym klient załatwiający sprawę, w drugim 4 panie , pytam – można?, zaprasza jedna i od razu się mną zajmuje, ochoczo udziela informacji, pyta o różne sprawy związane z moim zamiarem, nawet gotowa wydrukować mi odpowiednie formularze, ale dziękuję bo już je mam wydrukowane w domu. Pytam o cenę, 170 zł brutto/ miesięcznie. Trudno mi powiedzieć czy to dużo, czy normalnie bo dopiero robię rozpoznanie, a z pewnością tego typu usługi nie należą do promocyjnych bo albo ktoś sam prowadzi sobie księgowość, albo musi skorzystać z usług specjalisty, otrzymuję wizytówkę, dziękuję i wychodzę. Lokal biura bardzo duży, przy wejściu wysoka ( ok. 1.40 m), długa drewniana lada , za nią biurko, przed nią stolik, 2 fotele do rozmowy z klientem, komputery i inny sprzęt biurowy, ład i porządek – jak na biuro przystało, bardzo jasno, schludnie . Obsługa miła, życzliwa, udzielająca wyczerpujących odpowiedzi, doradzającą najlepsze rozwiązania – raczej potwierdziła to co już wcześniej znalazłam w Internecie, nie przyszłam tu zupełnie zielona choć wszystkiego nie wiedziałam. Czy tu wrócę to się okaże, dopiero rozpoznaję sytuację.Jak na pierwszy kontakt z tego typu usługą przyczepić się nie mam do czego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.