A PROPOS

(3.60)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 7)

Drogeria A' Propos....
Drogeria A' Propos. Doświadczona i komunikatywna obsługa, która w razie potrzeby z chęcią doradza i pomaga w zakupie, odznaczając się wymaganą i pożądaną wiedzą. Czas obsługi bez zastrzeżeń. W drogerii znajduje się bogata oferta środków chemicznych i wszystkiego co potrzebne w tego rodzaju sklepach- po hurtowych cenach. Lokal zadbany, czysty, bez zarzutów. W drogerii A' Propos panuje bardzo miła i przyjemna atmosfera. Na pewno tam wrócę!

zarejestrowany-uzytkownik

14.03.2014

Placówka

Proszowice, Krakowska 2

Nie zgadzam się (0)
Drogeria A propos...
Drogeria A propos ma niewielkie rozmiary, mieści się w dwóch pomieszczeniach w kamienicy. Od ulicy oddziela ją niewielki skrawek ogrodzonej ziemi. Otoczenie sklepu jest czyste. Przy wejściu i w oknach wystawowych znajdują się często plakaty reklamowe lub ogłoszenia o jakiejś specjalnej promocji dla klientów. W pierwszym pomieszczeniu znajduje się kasa. Oba pokoiki są bardzo gęsto zastawione regałami z produktami, jeden koło drugiego. Pośrodku ustawione są też regały dodatkowe. Całość jest szczelnie zapełniona produktami. Wybór w sklepie jest duży. Towary zarówno tańsze jak i z górnej półki. Pracownice są uprzejme, ale niezbyt kompetentne, nie potrafią doradzić, maja problemy z omówieniem różnic pomiędzy jednym a drugim produktem. W sklepie można płacić kartą.

Astrum

25.09.2011

Placówka

Kraków, Prądnicka 89

Nie zgadzam się (1)
Szukając odżywki do...
Szukając odżywki do włosów zajrzałam do drogerii A Propos. W sklepie tym jest duży wybór kosmetyków. Sklep składa się z dwóch pomieszczeń. Zaraz przy wejściu jest kasa. Oba pomieszczenia są wypełnione regałami z produktami. W zasadzie w sklepie trudno się porusza, regały zastawiają też środek drugiego pomieszczenia i naprawdę, trochę niewygodnie jest się przeciskać pomiędzy nimi. Kiedy weszłam do sklepu nie było nikogo przy kasie ani w pierwszym pomieszczeniu. Znalazłam sobie półeczkę z preparatami do włosów i zaczęłam je oglądać. W drogerii nie było nikogo poza mną, z odgłosu kroków w sąsiednim pomieszczeniu domyśliłam się, że jest tam jakiś pracownik i co jakiś czas podchodzi do drzwi, zerka na mnie i spaceruje po pomieszczeniu dalej. Po kilku minutach do sklepu weszła pani (przez drzwi wejściowe) i zapytała, czy w czymś mi pomóc. Ubrana była zupełnie normalnie, nie miała żadnego identyfikatora. Upewniłam się, że pani tu pracuje. Znalazłam na półce olejki do włosów. Byłam ciekawa preparatów, bo kiedyś używałam olejków w ampułkach i byłam bardzo z nich zadowolona. Pani opisała mi stosowanie olejków, które były dostępne, że stosuje się je na zimno, że można użyć na całą noc. Po namyśle jednak postanowiłam kupić maskę do włosów z serii Morza Martwego, z Bielendy. Zapytałam, czy nie ma w zestawie do tego szamponu. Pani powiedziała, że nie. Że z podobnych produktów był krem do twarzy, ale nie ma, i jest tylko peeling do ciała. Podziękowałam i powiedziałam, że w takim razie wezmę tylko to. Maska była opakowana w specjalne tekturkowe opakowanie, podarte, ale to mi nie przeszkadzało. Zapłaciłam i zabrałam ze sobą kosmetyk. Kiedy wychodziłam sprzedająca obsługiwała kolejnego klienta.

Astrum

01.07.2010

Placówka

Kraków, Prądnicka 89

Nie zgadzam się (31)
Zaszłam na zakupy...
Zaszłam na zakupy do drogerii A PROPOS, jest ona połozona w centrum miasta z daleka widac szyld, więc nie ma problemu ze znalezieniem tego miejsca. Weszłam tylko do sklepu i już podeszła do mnie Pani ekspedienka i spytała: "czy w czymś pomóc"? Nawet nie zdążyłam obejrzec asortymentu sklepu, zorietowac się cenowo więc podziękowałam za pomoc. Co mnie zdziwiło: ekspedientka zaczeła chodzic za mną, dosłownie za moimi plecami. Więc po chwili spytałam czy mogłaby mi pomóc w doborze kremu, w gazetce promocyjnej sklepu bym krem który mnie zainteresował. Pani oczywiście mi pomogła, ale ja wiedziałam więcej na temat danego kremu od Pani tam sprzedającej, nie potrafiła mi nic konkretnego powiedziec o danym produkcie, to ja jej powiedziałam do jakiej cery jest ten krem i jakie ma ważne składniki. Nie byłam zadowolona z obsługi, pani nie wiedziała co sprzedaje a przeciez ten produkt miała w gazetce promocyjnej, więc tym bardziej powinna znać jego własciwości.

KLIENT_2

08.05.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (27)
Sklep kosmetyczny. Wchodząc...
Sklep kosmetyczny. Wchodząc do sklepu zostałam przywitana przez pracownika, który również zapytał, czy może mi pomóc w wyborze towaru. Podziękowałam jednak a pracownik pozostał w pobliżu, gotów odpowiedzieć na każde moje pytanie i służył pomocą.

Agnieszka_134

04.09.2008

Placówka

Kielce, Duża 1

Nie zgadzam się (23)

A PROPOS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż A PROPOS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?