MEBLOMODA

(1.16)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 19)

Ten sklep nie...
Ten sklep nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę. Zakupiony narożnik wykonany jest nieestetycznie, przesunięcia w poduchach siedziska i oparcia, odpadające nóżki, po miesiącu użytkowania odkształcenia w podłokietniku, odszedł cały boczek. Reklamacja z tytułu rękojmi złożona miesiąc po zakupie. Właśnie mija pół roku i mebel nie został naprawiony. Po interwencji Rzecznika Praw Konsumenta zabrany i oddany po dwóch dniach w identycznym stanie jak go zabrali. Poziom kultury Pana z obsługi klienta poniżej wszelkich standardów.

Niezweryfikowany Klient_WHN8

18.02.2022

Placówka

Poznań, ul. Malwowa 140

Nie zgadzam się (0)
Niestety ale nie...
Niestety ale nie można dać żadnej gwiazdki bo nie zasługują na ani jedną. W sklepie brak jakiejkolwiek obsługi, wszyscy siedzą po kontach i unikają klientów. Dlatego zamówienie złożyłam przez internet. Złożyłem zamówienie, po kilku mailach z prośbą o umowę otrzymałem potwierdzenie wraz z informacją że meble otrzymam za 6 tygodni. Tygodnie mijały i nikt się ze mną nie kontaktował. Po kilku mailach zadzwoniono do mnie, z informacją że po otrzymaniu zwrotnej wiadomości od producenta ustosunkują się do mojego pytania o zamówienie. Mijają kolejne tygodnie i nic. Po kolejnych mailach i braku konkretnej informacji wypowiedziałem umowę i poprosiłem o zwrot zapłaconej kwoty z uwagi na niewywiązanie się z umowy zamówienia. Telefon był natychmiast z tłumaczeniem że to nie ich wina tylko producenta i mam dać im szansę. Meble miałem mieć, z grubym zapasem, na Wielkanoc, minęła majówka, już prawie czerwiec a ja nie mam mebli, rekompensaty, pieniędzy z odsetkami, ani przede wszystkim najprostszego przepraszam. Niestety na opinie o sklepie spojrzałem dopiero po fakcie i muszę stwierdzić, że taki "ich styl" obsługi i traktowania klienta. NIE POLECAM, UWAŻAJCIE, OMIJAJCIE WIELKIM ŁUKIEM!!!

Niezweryfikowany Klient_hPSM

20.05.2021

Placówka

Poznań, ul. Malwowa 140

Nie zgadzam się (0)
Dzień Dobry, Ostrzegam przed...
Dzień Dobry, Ostrzegam przed tą firmą. Wykonywali wypoczynek ze skóry , który został źle zrobiony, reklamacja została uznana , ale zwrotu zaliczki nie ma. Meblomoda stwierdziła, że to za magazynowanie. Omijać tą firmę z daleka, a jeśli coś kupujecie to bez wpłaty zaliczki i towar który widzicie . Inaczej pozostaje sąd. pozdrawiam B

Niezweryfikowany Klient_lTC3

12.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłem dwa stoły...
Zakupiłem dwa stoły i 8 krzeseł.Pomijając wykonanie ram stołu,które tylko powierzchownie ładnie wyglądają...w miejscach niewidocznych jest goła surowa blacha,niezabezpieczone spawy i pełno rys...Ale problem dotyczy krzeseł.Zamawiałem czarne obicia,dostałem ciemna zgnita zieleń co potwierdzają zdjęcia...Opis na kartonie czarny, po zgłoszeniu reklamacji pani upierała sie,że obicia są czarne,nie było mozliwości zwrotu ani reklamacji.Po zgłoszeniu sprawy do Rzecznika praw Konsumenta z wielka łaska zgodzili się na wysłanie krzeseł kurierem na mój koszt (150zł) i wymienili obicia tym razem na prawidłowe,czarne. Moja strata finansowa,niepotrzebne nerwy i obsługa tragiczna.Wciskają człowiekowi swoje teorie,wszystko jest ładnie,pięknie do momentu jak wszystko jest wporządku,Naprawdę niepolecam nikomu.

Niezweryfikowany Klient_69UJ

08.02.2021

Placówka

Poznań, ul. Malwowa 140

Nie zgadzam się (0)
Niestety firma poniżej...
Niestety firma poniżej 0. Zamowilam stół w listopadzie po wczesniejszym zapytaniu telefonicznym potwierdzającym termin dostawy. Dziś mamy marzec a stołu nie ma. Są natomiast kolejne zapewnienia o kolejnych terminach. Mialam mieć stół na Święta Bożego Narodzenia a nie będę miala na Wielkanoc. Malo tego zaliczka pobrana natychmiast w dniu zamowienia tj w listopadzie. 0 informacji,0 przeprosin, tragiczne podejście do klienta. nie polecam

zarejestrowany-uzytkownik

14.03.2012

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Niestety firma poniżej...
Niestety firma poniżej 0. Zamowilam stół w listopadzie po wczesniejszym zapytaniu telefonicznym potwierdzającym termin dostawy. Dziś mamy marzec a stołu nie ma. Są natomiast kolejne zapewnienia o kolejnych terminach. Mialam mieć stół na Święta Bożego Narodzenia a nie będę miala na Wielkanoc. Malo tego zaliczka pobrana natychmiast w dniu zamowienia tj w listopadzie. 0 informacji,0 przeprosin, tragiczne podejście do klienta. nie polecam

zarejestrowany-uzytkownik

14.03.2012

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Mały salonik oferujący...
Mały salonik oferujący meble oraz artykuły wyposażenia wnętrz. Na niewielkiej powierzchni wystawiono kilka zestawów, ale w rozmowie z pracownikiem który podszedł do mnie zaraz po wejściu do salonu i oferował swoje usługi dowiedziałem się, że gama oferowanych mebli jest znacznie większa są meble tapicerowane, meble do jadalni, salonu, sypialni oraz meble kolonialne. Produkowane są zarówno meble nowoczesne jak i klasyczne czyli różnorodność. Dodatkowym udogodnieniem jest fakt, iż firma przyjmuje zamówienia na meble według projektu Klienta na wskazany przez niego wymiar. Jednocześnie pracownik zaprosił mnie do odwiedzenia ich dużego salonu na ul. Malwowej 140. i wręczył katalog produktów.

Marek_605

09.05.2011

Placówka

Swarzędz, Poznańska 6

Nie zgadzam się (11)

MEBLOMODA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MEBLOMODA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.