Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_hPSM

Dotycząca firmy: MEBLOMODA

Treść opinii: Niestety ale nie można dać żadnej gwiazdki bo nie zasługują na ani jedną. W sklepie brak jakiejkolwiek obsługi, wszyscy siedzą po kontach i unikają klientów. Dlatego zamówienie złożyłam przez internet. Złożyłem zamówienie, po kilku mailach z prośbą o umowę otrzymałem potwierdzenie wraz z informacją że meble otrzymam za 6 tygodni. Tygodnie mijały i nikt się ze mną nie kontaktował. Po kilku mailach zadzwoniono do mnie, z informacją że po otrzymaniu zwrotnej wiadomości od producenta ustosunkują się do mojego pytania o zamówienie. Mijają kolejne tygodnie i nic. Po kolejnych mailach i braku konkretnej informacji wypowiedziałem umowę i poprosiłem o zwrot zapłaconej kwoty z uwagi na niewywiązanie się z umowy zamówienia. Telefon był natychmiast z tłumaczeniem że to nie ich wina tylko producenta i mam dać im szansę. Meble miałem mieć, z grubym zapasem, na Wielkanoc, minęła majówka, już prawie czerwiec a ja nie mam mebli, rekompensaty, pieniędzy z odsetkami, ani przede wszystkim najprostszego przepraszam. Niestety na opinie o sklepie spojrzałem dopiero po fakcie i muszę stwierdzić, że taki "ich styl" obsługi i traktowania klienta. NIE POLECAM, UWAŻAJCIE, OMIJAJCIE WIELKIM ŁUKIEM!!!