Hotel Gdynia

(3.79)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 7)

Bardzo dobry hotel,...
Bardzo dobry hotel, warto tu gościć. Pracownicy bardzo uprzejmi

Weronika_321

14.09.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wizycie w...
Po wizycie w hotelu Gdynia stwierdzam że hotel zalicza się do najlepszych hoteli w Trójmieście. Pracownicy hotelu są pomocni kulturalni i oddani swojej pracy co widać między innymi po czystości hotelu a przede wszystkim pokoi gościnnych. Duza zaletą tego hotelu jest basen który dostępny jest po przystępnej cenie nie tylko dla klientów hotelu ale również dla wszystkich chętnych. Polecam każdemu pobyt w tym hotelu i osobiście również bede do niego wracal z ogromną przyjemnoscia. Bartosz Janiszewski

Klient_Pl3z

25.09.2021

Placówka

Gdynia, Armii Krajowej 22

Nie zgadzam się (0)
Hotel Gdynia to...
Hotel Gdynia to dobre miejsce do spokojnego i w miarę niedrogiego odpoczynku. Miła obsługa, czyste pokoje, bardzo dobre śniadania oraz świetna lokalizacja to największe walory tego hotelu.

zarejestrowany-uzytkownik

08.02.2019

Placówka

Gdynia, Armii Krajowej 22

Nie zgadzam się (0)
Automat. Na połączenie...
Automat. Na połączenie trzeba czekać nawet kilkanaście minut. Hotel z klimatem

Hubert_59

15.12.2018

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Posiadają stosunkowo mały...
Posiadają stosunkowo mały basen, na oko gdzieś koło 20m długości. Ale mi pasuję ze względu ż enie ma tam pełnych godzin wejść i uznają karty multisport. Minusem sa na pewno koedukacyjne przebieralnie. Często zdarza się że trzeba czekać dość długo w kolejce zanim będziemy mogli się przebrać. Można na miejscu skorzystać z dwóch rodzajów suany.

Jakub_553

21.05.2012

Placówka

Gdynia, Armii Krajowej 22

Nie zgadzam się (0)
Wystrój zewnętrzny to...
Wystrój zewnętrzny to po prostu strach w biały dzień, ale chociaż obsługa stara się nadrabiać te wizualne mankamenty. Jeżeli mam być obiektywna, to do personelu recepcji nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Widać, że pracują tam kompetentne i życzliwe osoby, które podchodzą do klienta w profesjonalny sposób traktując każdego indywidualnie i z szacunkiem. Na pewno nie raz skorzystam z usług tego hotelu.

Żaneta

17.09.2011

Placówka

Gdynia, Armii Krajowej 22

Nie zgadzam się (0)
Byłem na przyjęciu...
Byłem na przyjęciu pierwszokomunijnym u znajomych w Hotelu Gdynia. Pomimo, że przyjechaliśmy godzinę wcześniej niż było zaplanowano obsługa stanęła na wysokości zadania. Sala była przygotowana (udekorowana) bardzo ładnie. To była osobna sala konferencyjna, więc byliśmy sami, nie było innych gości, cisza i spokój. Był osobny pokoik - garderoba. Co prawda trochę musieliśmy poczekać na jedzenie, ale pomimo naszego wcześniejszego przyjazdu obsłudze dość szybko udało się uwinąć. Jedzonko było bardzo dobre, porcje dosyć duże tak że nawet ja chociaż uważam że jem niemało najadłem się rosołem i drugim daniem. Po kilku godzinnym spacerze nad morzem wróciliśmy na coś w rodzaju kolacji. Był duży wybór dań: kilka rodzajów sałatek, kilka rodzajów mięs na zimno, tatar z łososia itd itp. i wszystko bardzo pyszne. Dzieciarnia miała osobne menu. Obsługa bardzo miła i nie nachalna. Wiedzieli kiedy się pojawić i kiedy zniknąć. Jest możliwość skorzystania z pokoju zabaw dla dzieci. Ogólne wrażenie z organizacji bardzo dobre.

zarejestrowany-uzytkownik

04.05.2011

Placówka

Gdynia, Armii Krajowej 22

Nie zgadzam się (3)

Hotel Gdynia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Gdynia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo dobry hotel,...
Bardzo dobry hotel, warto tu gościć. Pracownicy bardzo uprzejmi