Luxdentica

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

Bardzo polecam, szczególnie,...
Bardzo polecam, szczególnie, jeżeli ktoś ma złożony problem. Od razu można uzyskać informacje z zakresu potrzebnych działań na polu nie tylko stomatologii zachowawczej ale również ortodoncji, protetyki i periodontologii.

Niezweryfikowany Klient_3Xdd

02.12.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
To miejsce powinno...
To miejsce powinno być przykładem, jak się traktuje Klienta-Pacjenta, światowy poziom, do którego wielu gabinetom daleko. Do tego oczywiście profesjonalizm zespołu jest godny polecenia, bo rzadko się spotyka tak wykwalifikowaną kadrę. Ogólnie miejsce i jakość obsługi oceniam na 10/10. Polecam

moniczka87

29.10.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fachowo podeszli do...
Fachowo podeszli do problemu z wstawieniem mi implantów. W kwesti finansowania zaproponowali najkorzystniejsze rozwiązanie. Dzięki czemu mam dzisiaj dwa nowe ładne ząbki, których brak niestety szpecił moj uśmiech. Jeśli chodzi o warunki jakie posiadaja to są bardzo bardzo przyzwoite , wystrój może i nie jest w moim stylu, ale to tylko kwestia upodobania i nie to jest najważniejsze wybierając się do lekarza. Ważne by było czysto, schludnie i tak jest a nawet lepiej. Poza tym widać ze to nowy gabinet także suma sumarum nie miałam się do czego przyczepić.

zalogowany_użytkownik

22.10.2011

Placówka

Kraków, Przemiarki 23 5

Nie zgadzam się (3)
Inne gabinety powinny...
Inne gabinety powinny się uczyć od nich jak powinna wyglądać profesjonalna obsluga. Kompletnie nie zgadzam się z poprzednią opinią. Może to glupie dla kogoś że ktoś mu mówi jak ma dbać o zęby, ale taka jest prawda, że gdyby to potrafił robiłby to jak należy i nie musiał chodzić na leczenie. No niestety taka jest prawda. To chyba miło że ktoś kto się na tym zna wytłumaczy jak to "prawidłowo" robić. Za mała poczekalnia, no nie przyszło mi do głowy jak poszedłem do tego gabientu, żeby oceniać wielkość poczekalni, ale jeśli już o nią chodzi to oceniam ja bardzo pozytywnie, nie potrzebuje wielkich salonów gdzie moze zmieścić się 120 osób... Obsługa stoi na najwyższym poziomie jak już powiedziałem. Sprzet jaki posiadają może im pozazdrości niejeden gabinet wiec i cenowo nie mogą być mega tani, ale i tak stosunek jakości do ceny jest bardzo korzystny. Wiem, że ludzi chcieliby żeby najlepiej było wszystko za darmo i na najlepszym sprzecie, tak sie nie da!! Gratuluje dr W. wspaniałego gabinetu!

zarejestrowany-uzytkownik

22.10.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Stomatologia - temat...
Stomatologia - temat rzeka - wiele naprawdę mogę na ten temat powiedzieć, ale podzielę się ostatnią obserwacją. Nowa placówka na Ruczaju, zniżki, kupony rabatowe na jednym z portali, pomyślałam - skorzystam. Nic trudnego tym razem, zwykły kamień więc spoko. Ok, no to zapisy - odbiera miła Pani, terminy odległe, ale ktos akurat wypadł - udało się, jestem na liście. Wchodzę, mała recepcja z boku siedzenia dla pacjentów - poczekalnia. Od razu zapytano mnie do kogo- oczywiście nie wiedziałam, więc mówię z czym przyszłam, a do kogo to nie wiem - wskazano mi, ok. Dobra siedzę już w poczekalni, dostałam formularz, wypisuję, z boku przyklejony kto inny, a dane raczej sensytywne ( typu choroby, dane osobowe), ale jak mus to mus. Oddałam i czekam... 5 min, 10 min, po 15 min w końcu mi się udało dostać do środka. Tu zaskoczenie, pani "higienistka" bo tak ją nazwano robi mi wykład o prawidłowym dbaniu o stan uzębienia - kolejne 10 min, w dodatku z reklamą konkrenych produktów konkretnych firm. Dobra, dotarłam w końcu na ten fotel - a to juz co najmniej 25 min od czasu kiedy tam weszłam( a ummówiona byłam konkretną godzinę). Sam zabieg w zasadzie normalnie, choć Pani przechyliła mnie w pozycji leżącej głowa poniżej nóg, bo tak jej było wygodnie - niestety mi juz mniej. Potem fluoryzacja, fajnie... piaskowania juz nie chciała zrobić - niby następnym razem. Wróciłam do domu i w lusterku zobaczyłam, że nie cały kamień Pani usunęła, więc duuuuży minus. W poczekalni mało miejsca, a Rejestracja jest do niej w zasadzie przyklejona i umawianie się wychodzących z gabinetu pacjentów na następną wizytę jest w zasadzie publiczna opowieścia o tym co było robione i co jeszcze będzie następnym razem. Zero taktu i dyskrecji - duuuży minus. Jedyny plus to w zasadzie to, że jest czysto i schludnie.

zalogowany_użytkownik

01.05.2011

Placówka

Kraków, Przemiarki 23 5

Nie zgadzam się (15)

Luxdentica

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Luxdentica?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo polecam, szczególnie,...
Bardzo polecam, szczególnie, jeżeli ktoś ma złożony problem. Od razu można uzyskać informacje z zakresu potrzebnych działań na polu nie tylko stomatologii zachowawczej ale również ortodoncji, protetyki i periodontologii.