Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Luxdentica
Treść opinii: Stomatologia - temat rzeka - wiele naprawdę mogę na ten temat powiedzieć, ale podzielę się ostatnią obserwacją. Nowa placówka na Ruczaju, zniżki, kupony rabatowe na jednym z portali, pomyślałam - skorzystam. Nic trudnego tym razem, zwykły kamień więc spoko. Ok, no to zapisy - odbiera miła Pani, terminy odległe, ale ktos akurat wypadł - udało się, jestem na liście. Wchodzę, mała recepcja z boku siedzenia dla pacjentów - poczekalnia. Od razu zapytano mnie do kogo- oczywiście nie wiedziałam, więc mówię z czym przyszłam, a do kogo to nie wiem - wskazano mi, ok. Dobra siedzę już w poczekalni, dostałam formularz, wypisuję, z boku przyklejony kto inny, a dane raczej sensytywne ( typu choroby, dane osobowe), ale jak mus to mus. Oddałam i czekam... 5 min, 10 min, po 15 min w końcu mi się udało dostać do środka. Tu zaskoczenie, pani "higienistka" bo tak ją nazwano robi mi wykład o prawidłowym dbaniu o stan uzębienia - kolejne 10 min, w dodatku z reklamą konkrenych produktów konkretnych firm. Dobra, dotarłam w końcu na ten fotel - a to juz co najmniej 25 min od czasu kiedy tam weszłam( a ummówiona byłam konkretną godzinę). Sam zabieg w zasadzie normalnie, choć Pani przechyliła mnie w pozycji leżącej głowa poniżej nóg, bo tak jej było wygodnie - niestety mi juz mniej. Potem fluoryzacja, fajnie... piaskowania juz nie chciała zrobić - niby następnym razem. Wróciłam do domu i w lusterku zobaczyłam, że nie cały kamień Pani usunęła, więc duuuuży minus. W poczekalni mało miejsca, a Rejestracja jest do niej w zasadzie przyklejona i umawianie się wychodzących z gabinetu pacjentów na następną wizytę jest w zasadzie publiczna opowieścia o tym co było robione i co jeszcze będzie następnym razem. Zero taktu i dyskrecji - duuuży minus. Jedyny plus to w zasadzie to, że jest czysto i schludnie.