limito.pl

(4.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Będąc przy rybnym...
Będąc przy rybnym temacie wzmocnionym ciut okresem przedświątecznym choć nie tak do końca bo ryby i jej przetwory u nas w domku są obecne na talerzach powszednie to jednak właśnie na początku grudnia odwiedzam masowo www przetwórców w tym segmencie przemysłu spożywczego by po pierwsze zaznajomić się z pełną ofertą a nie jako przy okazji może na fajny i oryginalny przepis natrafić.LIMITO jest marką dobrze zakorzenioną w świadomości konsumenckiej, rozpoznawalną i ogólne i masowo dostępna.W grudniu akcja billboardowa i hasło MAMO ZAMIEŃ KARPIA NA ŁOSOSIA dodatkowo o firmie zapomnieć nam nie daje a tym którzy jej jeszcze nie znają się nie jako przedstawia .Jest to też hasło klucz do konkursu.Szkoda że nie ma publikacji zwycięskich pomysłów podglądam jedynie na małym zdjątku ślimaka .Warzywno - rybnego oczywiście na papryce i muszlą z rolmopsa (?) w port folio produktowym oprócz łososia są inne ryby, dania rybne gotowe znajdziemy też owoce morza.Z delicji zwracają uwagę francuskie ciasteczka z wytrawnym farszem .Treści strony zostały podzielona na klientów detalicznych i gastronomi (STREFA HORECA ).Miło na tej stronie się gości uzyskując wiedzę której szukamy.Tak są również przepisy i porady dietetycznego tu gdzież świadomego menu.Od święta i na co dzień od czasu do czasu warto tu zaglądać.

zarejestrowany-uzytkownik

05.01.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Na warszawskich ulicach...
Na warszawskich ulicach i miejscach ogólnie publicznych zewsząd człowiek jest atakowany bilbordami. Bodaj że na stacji metra Centrum moją uwagę zwróciła uwagę reklama firmy Limito która w swym portfelu produktów ma łososia jak i inne morskie zwierzaki. Swoją osobą wspiera akcję reklamową Robert Sowa, dość znany w środowisku mistrz kucharski, roli ambasadora marki. Już w domu, mając chwilkę wchodzę na stronę www.Moja sprawdzona taktyka gdy chcę bliżej przyjrzeć się producentowi. Powiem więcej, strona w pewnym sensie jest miernikiem poziomu jaki firma reprezentuje. Witryna wita minie stonowanym, połyskującym błękitem, ładną czytelną grafiką. Podzielona jest na trzy działy – strefy Konsumenta Food Service Dystrybutora Ten pierwszy to przepisy, porady kącik dla dzieci. Tyle w telegraficznym skrócie. Jest to co bardzo preferuję – lista sprzedawców detalicznych, podobno bo na dobno na liczne prośby konsumentów. Warto tu zajrzeć, by poszerzyć swoje kulinarne i dietetyczne horyzonty. Prawie z całą pewnością mogę zapewnić iż nie będzie to czas stracony. Miła chwila relaksu łącząca przyjemne z pożytecznym . A o Naszych zrobiło się ostatnio bardzo głośno…. Co prawda to prawda

zarejestrowany-uzytkownik

29.04.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

limito.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż limito.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Będąc przy rybnym...
Będąc przy rybnym temacie wzmocnionym ciut okresem przedświątecznym choć nie tak do końca bo ryby i jej przetwory u nas w domku są obecne na talerzach powszednie to jednak właśnie na początku grudnia odwiedzam masowo www przetwórców w tym segmencie przemysłu spożywczego by po pierwsze zaznajomić się z pełną ofertą a nie jako przy okazji może na fajny i oryginalny przepis natrafić.LIMITO jest marką dobrze zakorzenioną w świadomości konsumenckiej, rozpoznawalną i ogólne i masowo dostępna.W grudniu akcja billboardowa i hasło MAMO ZAMIEŃ KARPIA NA ŁOSOSIA dodatkowo o firmie zapomnieć nam nie daje a tym którzy jej jeszcze nie znają się nie jako przedstawia .Jest to też hasło klucz do konkursu.Szkoda że nie ma publikacji zwycięskich pomysłów podglądam jedynie na małym zdjątku ślimaka .Warzywno - rybnego oczywiście na papryce i muszlą z rolmopsa (?) w port folio produktowym oprócz łososia są inne ryby, dania rybne gotowe znajdziemy też owoce morza.Z delicji zwracają uwagę francuskie ciasteczka z wytrawnym farszem .Treści strony zostały podzielona na klientów detalicznych i gastronomi (STREFA HORECA ).Miło na tej stronie się gości uzyskując wiedzę której szukamy.Tak są również przepisy i porady dietetycznego tu gdzież świadomego menu.Od święta i na co dzień od czasu do czasu warto tu zaglądać.