Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: limito.pl
Treść opinii: Na warszawskich ulicach i miejscach ogólnie publicznych zewsząd człowiek jest atakowany bilbordami. Bodaj że na stacji metra Centrum moją uwagę zwróciła uwagę reklama firmy Limito która w swym portfelu produktów ma łososia jak i inne morskie zwierzaki. Swoją osobą wspiera akcję reklamową Robert Sowa, dość znany w środowisku mistrz kucharski, roli ambasadora marki. Już w domu, mając chwilkę wchodzę na stronę www.Moja sprawdzona taktyka gdy chcę bliżej przyjrzeć się producentowi. Powiem więcej, strona w pewnym sensie jest miernikiem poziomu jaki firma reprezentuje. Witryna wita minie stonowanym, połyskującym błękitem, ładną czytelną grafiką. Podzielona jest na trzy działy – strefy Konsumenta Food Service Dystrybutora Ten pierwszy to przepisy, porady kącik dla dzieci. Tyle w telegraficznym skrócie. Jest to co bardzo preferuję – lista sprzedawców detalicznych, podobno bo na dobno na liczne prośby konsumentów. Warto tu zajrzeć, by poszerzyć swoje kulinarne i dietetyczne horyzonty. Prawie z całą pewnością mogę zapewnić iż nie będzie to czas stracony. Miła chwila relaksu łącząca przyjemne z pożytecznym . A o Naszych zrobiło się ostatnio bardzo głośno…. Co prawda to prawda